Počet záznamů: 1  

Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod

  1. SYS0568519
    LBL
      
    01022nam-a2200313-a-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20230701033739.5
    007
      
    ta
    008
      
    150311s2015----xr-a---e------001-0-cze-d
    015
      
    $a cnb002683254
    020
      
    $a 978-80-251-4383-4 $q (brož.) : $c Kč 399.00
    035
      
    $a (OCoLC)908821948
    035
      
    $a (OCoLC)806199969
    040
      
    $a OLA001 $b cze $d KLG001
    072
    -7
    $a 658 $x Řízení a správa podniku $9 19 $2 Konspekt
    080
      
    $a 658.849:004.738 $2 MRF
    080
      
    $a 339:004.738 $2 MRF
    080
      
    $a 658.114:004.738 $2 MRF
    080
      
    $a 658.8:004.738.5 $2 MRF
    080
      
    $a (035) $2 MRF
    100
    1-
    $a Mikulášková, Petra $7 hka2012699055 $4 aut
    245
    10
    $a Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod / $c Petra Mikulášková, Miroslav Sedlák
    246
    30
    $a Internetový obchod
    250
      
    $a 1. vyd.
    260
      
    $a Brno : $b Computer Press, $c 2015
    300
      
    $a 408 s. : $b il. ; $c 23 cm
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii a rejstřík
    520
    3-
    $a Česká republika je e-shopová velmoc. Máme nejvíce internetových obchodů na jednoho obyvatele v Evropě. A přesto drtivá většina z nich pouze přežívá. Proč? Majitelé často nemají ponětí, na čem stavět provoz ani propagaci. Komplexní zkušenosti od znalých obchodníků autorů této publikace vám odhalí principy provozu internetového obchodu tak, aby se váš e-shop nestal dalším v řadě, co jen přežívá.V tomto skutečně podrobném a především praktickém průvodci se dozvíte, jaké možnosti můžete pro svůj budoucí e-shop použít, porozumíte slovníku marketingových agentur, poznáte, jak mohou zákazníci za své zboží platit či co obnáší provoz kamenné prodejny. Autoři nezapomněli ani na právní stránku podnikání, povinnosti v případě reklamačního řízení či obchodní podmínky. V závěru knihy pak najdete užitečné odkazy na další zdroje informací a slovníček nejdůležitějších pojmů.Co v této publikaci určitě nepřehlédnete?- Popis technických řešení, na kterých fungují dnešní e-shopy- Jak stanovit ceny pro zboží, které chcete prodávat na e-shopu- Způsoby, jak dnes můžete váš e-shop propagovat- Úskalí pracovního dne, který vás čeká, když provozujete e-shop- Na co si dát pozor, když u vás zákazník reklamuje zboží- Jak vést podnikatelskou činnost tak, aby byla papírově v pořádkuO autorech:Petra Mikulášková provozuje vlastní e-shop Palelo.cz a zajišťuje marketingovou i administrační podporu pro jiné e-shopy. Zabývá se zejména prací se srovnávači zboží. O její činnosti se dozvíte na www.petramikulaskova.cz. E-shopům rozumí komplexně, proto vždy dokáže najít doporučení či tip, na koho se s problémem případně obrátit. Je autorkou 99 tipů pro e-shopy (www.99tipu.cz) a komplexního Eshopkurzu pro provozovatele e-shopů (www.Eshopkurz.cz). Miroslav Sedlák se zabývá tvorbou webových stránek na míru, podílel se na tvorbě mnoha e-shopů a pro spoustu z nich zajišťuje technické zázemí. O jeho činnosti se dozvíte na www.mireksedlak.cz. Pro všechny projekty Petry Mikuláškové zajišťuje technické zázemí. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788025143834 $2 Web obalkyknih.cz
    650
    07
    $a elektronický obchod $7 ph119896 $2 czenas
    650
    07
    $a elektronické podnikání $7 ph361993 $2 czenas
    650
    07
    $a internetový marketing $7 ph137251 $2 czenas
    655
    -7
    $a příručky $7 fd133209 $2 czenas
    700
    1-
    $a Sedlák, Mirek $7 hka2012699060 $4 aut
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.