Počet záznamů: 1
10 let Ateliéru intermediální konfrontace
SYS 0535586 LBL 02800nam-a2200697-a-4500 003 CZ-CbJVK 005 20200522094446.4 007 ta 008 130218s2013----xr-----e------010-0-cze-- 015 $a cnb002442306 020 $a 978-80-86863-71-9 (brož.) 035 $a (OCoLC)876339963 040 $a OLA001 $b cze 041 1-
$a cze $a mul $h cze 043 $a e-xr--- $b e-xr-pg $2 czenas 045 $a y0y1 072 -7
$a 378 $x Vysoké školy $2 Konspekt $9 22 080 $a 378.6:7 $2 MRF 080 $a 001.83-027.22 $2 MRF 080 $a (437.311) $2 MRF 080 $a (082.2) $2 MRF 245 00
$a 10 let Ateliéru intermediální konfrontace : $b 2003-2013 / $c [Lucie Šmardová ed. ; texty Conrad Armstrong ... et al.] 246 1-
$i Název v tiráži: $a Prequel - Ateliér intermediální konfrontace 2003-2013 246 3-
$a Deset let Ateliéru intermediální konfrontace 246 3-
$a Ateliér intermediální konfrontace - 10 let 250 $a Vyd. 1. 260 $a V Praze : $b Vysoká škola uměleckoprůmyslová, $c 2013 300 $a 122 s. ; $c 21 cm + $e 1 plakát (30 x 42 cm, složeno na 22 x 15 cm) 500 $a Část. přeloženo z češtiny 500 $a Chronologický přehled 520 3-
$a Katalogy školních ateliérů zaujímají mezi publikacemi o výtvarném umění zvláštní místo. Snaha o bilanční připomenutí toho nejlepšího, co v průběhu času vzniklo a upozornění na ty nejúspěšnější absolventy, kteří se v daném oboru realizují, je ve většině případů hlavní ambicí editorů a vydavatelů. V případě katalogu Ateliéru intermediální konfrontace nahradila tuto ambici pochybnost o kritériích, které by tyto úspěchy měly reprezentovat. Pro zmapování dvaceti semestrů existence ateliéru byla proto zvolena jednotná forma textového vyjádření. Text má v katalogu nejen funkci informační a dokumentární, ale také vizuální. Srozumitelnost příspěvků není podmínkou. Studenti, absolventi, pedagogové a kurátoři Galerie 207, vybraní na základě přesvědčení, že v daném období byli pro ateliérový život důležití a o jeho fungování mohou přinést zúčastněnou výpověď, byli vyzváni, aby se ve svém rodném jazyce vrátili k semestrům, které zde strávili. Katalog Prequel Ateliéru intermediální konfrontace, propojený s výstavou „Obrazová příloha“ v Galerii NoD (7.21. 5. 2013), lze chápat jako důsledný pokus o kolektivní výzkum sebe sama. Výsledná podoba publikovaných textů, jejich obsah a vyznění nebylo předem dáno, stejně tak nebylo do poslední chvíle jasné, která díla se ocitnou na výstavě vedle sebe. Katalog zachycuje tuto otevřenou situaci skupinového introspektivního ponoru do nedávné minulosti. Sebereflexe je pro učitele jednou z klíčových kompetencí, kolektivně psaná kronika je možnou formou terapie a nástrojem k pochopení probíhajících procesů. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788086863719 $2 Web obalkyknih.cz 546 $a Část. multijazyčný text 610 27
$a Vysoká škola uměleckoprůmyslová. $b Ateliér intermediální konfrontace $7 xx0182662 $2 czenas 648 -7
$a 21. století $7 ch460559 $2 czenas 648 -4
$a 2003-2013 $7 ch969102 650 07
$a vysoké umělecké školy $z Česko $y 21. století $7 ph127287 $2 czenas 650 07
$a intelektuální život $z Česko $y 21. století $7 ph137688 $2 czenas 651 -7
$a Praha (Česko) $7 ge118011 $2 czenas 655 -7
$a jubilejní publikace $7 fd131839 $2 czenas 700 1-
$a Šmardová, Lucie $7 ola2014804322 $4 edt 700 1-
$a Armstrong, Conrad, $d 1980- $7 xx0169454 $4 edt 710 2-
$a Vysoká škola uměleckoprůmyslová $7 kn20010709185 $4 oth 910 $a CBA001 FMT BK
Počet záznamů: 1