Počet záznamů: 1  

10 let Ateliéru intermediální konfrontace

  1. SYS0535586
    LBL
      
    02800nam-a2200697-a-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20200522094446.4
    007
      
    ta
    008
      
    130218s2013----xr-----e------010-0-cze--
    015
      
    $a cnb002442306
    020
      
    $a 978-80-86863-71-9 (brož.)
    035
      
    $a (OCoLC)876339963
    040
      
    $a OLA001 $b cze
    041
    1-
    $a cze $a mul $h cze
    043
      
    $a e-xr--- $b e-xr-pg $2 czenas
    045
      
    $a y0y1
    072
    -7
    $a 378 $x Vysoké školy $2 Konspekt $9 22
    080
      
    $a 378.6:7 $2 MRF
    080
      
    $a 001.83-027.22 $2 MRF
    080
      
    $a (437.311) $2 MRF
    080
      
    $a (082.2) $2 MRF
    245
    00
    $a 10 let Ateliéru intermediální konfrontace : $b 2003-2013 / $c [Lucie Šmardová ed. ; texty Conrad Armstrong ... et al.]
    246
    1-
    $i Název v tiráži: $a Prequel - Ateliér intermediální konfrontace 2003-2013
    246
    3-
    $a Deset let Ateliéru intermediální konfrontace
    246
    3-
    $a Ateliér intermediální konfrontace - 10 let
    250
      
    $a Vyd. 1.
    260
      
    $a V Praze : $b Vysoká škola uměleckoprůmyslová, $c 2013
    300
      
    $a 122 s. ; $c 21 cm + $e 1 plakát (30 x 42 cm, složeno na 22 x 15 cm)
    500
      
    $a Část. přeloženo z češtiny
    500
      
    $a Chronologický přehled
    520
    3-
    $a Katalogy školních ateliérů zaujímají mezi publikacemi o výtvarném umění zvláštní místo. Snaha o bilanční připomenutí toho nejlepšího, co v průběhu času vzniklo a upozornění na ty nejúspěšnější absolventy, kteří se v daném oboru realizují, je ve většině případů hlavní ambicí editorů a vydavatelů. V případě katalogu Ateliéru intermediální konfrontace nahradila tuto ambici pochybnost o kritériích, které by tyto úspěchy měly reprezentovat. Pro zmapování dvaceti semestrů existence ateliéru byla proto zvolena jednotná forma textového vyjádření. Text má v katalogu nejen funkci informační a dokumentární, ale také vizuální. Srozumitelnost příspěvků není podmínkou. Studenti, absolventi, pedagogové a kurátoři Galerie 207, vybraní na základě přesvědčení, že v daném období byli pro ateliérový život důležití a o jeho fungování mohou přinést zúčastněnou výpověď, byli vyzváni, aby se ve svém rodném jazyce vrátili k semestrům, které zde strávili. Katalog Prequel Ateliéru intermediální konfrontace, propojený s výstavou „Obrazová příloha“ v Galerii NoD (7.21. 5. 2013), lze chápat jako důsledný pokus o kolektivní výzkum sebe sama. Výsledná podoba publikovaných textů, jejich obsah a vyznění nebylo předem dáno, stejně tak nebylo do poslední chvíle jasné, která díla se ocitnou na výstavě vedle sebe. Katalog zachycuje tuto otevřenou situaci skupinového introspektivního ponoru do nedávné minulosti. Sebereflexe je pro učitele jednou z klíčových kompetencí, kolektivně psaná kronika je možnou formou terapie a nástrojem k pochopení probíhajících procesů. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788086863719 $2 Web obalkyknih.cz
    546
      
    $a Část. multijazyčný text
    610
    27
    $a Vysoká škola uměleckoprůmyslová. $b Ateliér intermediální konfrontace $7 xx0182662 $2 czenas
    648
    -7
    $a 21. století $7 ch460559 $2 czenas
    648
    -4
    $a 2003-2013 $7 ch969102
    650
    07
    $a vysoké umělecké školy $z Česko $y 21. století $7 ph127287 $2 czenas
    650
    07
    $a intelektuální život $z Česko $y 21. století $7 ph137688 $2 czenas
    651
    -7
    $a Praha (Česko) $7 ge118011 $2 czenas
    655
    -7
    $a jubilejní publikace $7 fd131839 $2 czenas
    700
    1-
    $a Šmardová, Lucie $7 ola2014804322 $4 edt
    700
    1-
    $a Armstrong, Conrad, $d 1980- $7 xx0169454 $4 edt
    710
    2-
    $a Vysoká škola uměleckoprůmyslová $7 kn20010709185 $4 oth
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.