Počet záznamů: 1  

Co si uchováme v paměti?

  1. SYS0508104
    LBL
      
    02036nam-a2200565-a-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20200903091218.5
    007
      
    ta
    008
      
    140403s2013----xr-a---e------001-0-cze--
    015
      
    $a cnb002582764
    020
      
    $a 978-80-7464-406-1 (brož.)
    035
      
    $a (OCoLC)883371801
    040
      
    $a BOA001 $b cze $d OLA001
    041
    0-
    $a cze $b cze $b eng $b ger
    043
      
    $a e-xr---
    045
      
    $a y1y2
    072
    -7
    $a 930 $x Historická věda. Pomocné vědy historické. Archivnictví $2 Konspekt $9 8
    080
      
    $a 930.1:159.953 $2 MRF
    080
      
    $a 316.6:159.953 $2 MRF
    080
      
    $a 930.1:303.833.5 $2 MRF
    080
      
    $a 373.3.011.3-052 $2 MRF
    080
      
    $a 37.011.3-052 $2 MRF
    080
      
    $a 37.011.3-051 $2 MRF
    080
      
    $a 316.64 $2 MRF
    080
      
    $a 37.012 $2 MRF
    080
      
    $a (437.3) $2 MRF
    080
      
    $a (048.8) $2 MRF
    100
    1-
    $a Labischová, Denisa, $d 1974- $7 mzk2005289779 $4 aut
    245
    10
    $a Co si uchováme v paměti? : $b empirický výzkum historického vědomí / $c Denisa Labischová
    246
    30
    $a Empirický výzkum historického vědomí
    260
      
    $a Ostrava : $b Ostravská univerzita v Ostravě, $c 2013
    300
      
    $a 282 s. : $b il. (převážně barev.) ; $c 25 cm
    500
      
    $a Nad názvem: Universitas Ostravensis, Facultas paedagogica
    500
      
    $a 200 výt.
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky
    520
    3-
    $a Jde o monografii zpracovanou z výsledků výzkumu. V dílčím výzkumném šetření jsme aplikovali výzkumný nástroj vytvořený v předchozím výzkumném šetření a zjišťovali, kterým námi nabídnutým stupněm obtížnosti ohodnotí každá z probandek-učitelek MŠ druhy profesních činností, které reálně vykonává, a zda jí vybraný stupeň obtížnosti, jež každému z druhů profesních činností přisoudí, souvisí s délkou její pedagogické praxe v učitelství pro MŠ. V monografii uvádíme výsledky, k nimž jsme dospěli. V intencích zjištění jsme se pokusili i o stručné doporučení pro pedagogický terén. Publikace usiluje o překlenutí prostoru mezi teoretickými úvahami vycházejícími z tradice postmoderního myšlení v dílech filozofů, historiků, kulturních antropologů, sociologů i politologů a cíli, jež si klade oborová didaktika dějepisu v návaznosti na zkušenosti ze zahraničí. Je také jedním z pokusů o empirické uchopení historického vědomí, přičemž se opírá o inspirace nejen čistě oborové, nýbrž také o podněty z jiných disciplín, zejména z historické sociologie. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788074644061 $2 Web obalkyknih.cz
    546
      
    $a České, anglické a německé resumé
    648
    -4
    $a 2011-2012 $7 ch967327
    648
    -7
    $a 2011-2020 $7 ch460589 $2 czenas
    650
    07
    $a historické vědomí $z Česko $7 ph573524 $2 czenas
    650
    07
    $a sociální paměť $z Česko $7 ph114496 $2 czenas
    650
    07
    $a interpretace dějin $z Česko $7 ph627521 $2 czenas
    650
    07
    $a žáci $z Česko $7 ph128055 $2 czenas
    650
    07
    $a studenti $z Česko $7 ph126162 $2 czenas
    650
    07
    $a učitelé $z Česko $7 ph126982 $2 czenas
    650
    07
    $a názory a postoje $7 ph137634 $2 czenas
    650
    07
    $a pedagogický výzkum $z Česko $y 2011-2020 $7 ph124017 $2 czenas
    655
    -7
    $a monografie $7 fd132842 $2 czenas
    710
    2-
    $a Ostravská univerzita. $b Pedagogická fakulta $7 kn20010709315 $4 oth
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.