Počet záznamů: 1
SYS 0501026 LBL 01417nam-a2200397-a-4500 003 CZ-CbJVK 005 20230313103027.8 007 ta 008 140114s2014----xr-a---e-f----000-0-cze-- 015 $a cnb002539627 020 $a 978-80-265-0169-5 (brož.) 035 $a (OCoLC)879564343 040 $a OLA001 $b cze 072 -7
$a 316.4 $x Sociální procesy $2 Konspekt $9 18 080 $a (0.062) $2 MRF 080 $a 316.42:004 $2 MRF 080 $a 004 $2 MRF 080 $a 004.738.5 $2 MRF 080 $a 316.77 $2 MRF 080 $a 159.955 $2 MRF 100 1-
$a Pilný, Ivan, $d 1944- $7 mzk2006343127 $4 aut 245 10
$a Manéž informačního věku : $b kdo uvízl v síti internetu / $c Ivan Pilný, Tereza Kučerová 250 $a 1. vyd. 260 $a Brno : $b BizBooks, $c 2014 300 $a 230 s. : $b il. ; $c 23 cm 520 3-
$a Říká se, že žijeme v době informačního věku. Atributy připisované informačnímu věku bývají technologie, počítače, digitalizace, digitální dálnice, informace kdykoli, kdekoli, komukoli na dosah ruky. Jedná se však skutečně o informace, nebo jen o terabajty? A jsme vůbec schopni překladu takovýchto terabajtů do důležitých informací? Dokáže se náš mozek s takovým množstvím informací vypořádat? A jsme vlastně vůbec schopni žít bez těchto informací? Autoři knihy Ivan Pilný a Tereza Kučerová se v knize Manéž informačního věku pokouší zjistit, jak s těmito jevy zacházet. Nenabízí návody, ale spíše témata k zamyšlení. Vždyť přeci potenciál zdravého rozumu stále převyšuje všechny počítačové sítě dohromady. Pojďme se společně s autory zamyslet například nad tím, zda: existuje doopravdy digitální předěl hendikepující ty, kteří nemají přístup na internet; se nezměnily některé digitální dálnice na zaprášené okresky vedoucí odnikud nikam, nebo dokonce ve slepé uličky; žijeme ještě skutečné životy, nebo je některé věkové skupiny už změnily ve virtuální; jsou senioři schopni ovládat nové digitální hračky tak, aby jim byly k užitku; mohou psychopati nebo kriminálníci terorizovat lidi, státy a celý svět a využívat jeho závislosti na počítačových sítích a kritických aplikacích. Komu nebo čemu můžeme na internetu věřit? Ing. Ivan Pilný je znám především na poli informačních a komunikačních technologií jako úspěšný manažer a podnikatel. Teď tvrdí, že zkouší dělat to, co ho baví. Postavil se před zrcadlo a zjistil, že jej zajímá vlastní mozek. V této knize se získané poznání snaží rozšířit i na vaše mozky. Snad k užitku čtenářů. Tereza Kučerová pochází z výtvarně založené rodiny. Vystudovala Marketingovou komunikaci a PR na Fakultě sociálních věd na Karlově univerzitě, v současnosti dokončuje magisterské studium Žurnalistiky tamtéž. Strávila rok na studijním pobytu v Barceloně, který ji velmi kulturně ovlivnil. Je členkou ediční rady internetového magazínu Markething.cz a pracuje jako copywriterka v reklamní agentuře Mather Advertures. Ve volném čase se věnuje fotografování a DIY projektům, o kterých píše se svou kamarádkou na blogu mintyfinty.cz. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788026501695 $2 Web obalkyknih.cz 650 07
$a informační společnost $7 ph114772 $2 czenas 650 07
$a informační technologie $7 ph121106 $2 czenas 650 07
$a internet $7 ph117022 $2 czenas 650 07
$a sociální komunikace $7 ph116206 $2 czenas 650 07
$a myšlení $7 ph115391 $2 czenas 655 -7
$a populárně-naučné publikace $7 fd131864 $2 czenas 700 1-
$a Kučerová, Tereza $7 ola2014813017 $4 aut 910 $a CBA001 FMT BK Citace
Počet záznamů: 1