Počet záznamů: 1
SYS 0500010 LBL 01761nam-a2200505-a-4500 003 CZ-CbJVK 005 20240528223826.2 007 ta 008 140218s2013----xr-a---e-p----000-0-cze-- 015 $a cnb002567472 020 $a 978-80-7331-274-9 (brož.) 035 $a (OCoLC)880868632 040 $a ABA001 $b cze 072 -7
$a 791 $x Film. Cirkus. Lidová zábava $9 3 $2 Konspekt 072 -7
$a 37.016 $x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice $9 22 $2 Konspekt 080 $a 791.32.01 $2 MRF 080 $a 778.53 $2 MRF 080 $a 535-2/-9 $2 MRF 080 $a 791.621 $2 MRF 080 $a [791.62:778.53]-051 $2 MRF 080 $a (07) $2 MRF 100 1-
$a Šofr, Jaromír, $d 1939- $7 ola200202413 $4 aut 245 10
$a Teorie a praxe světlotonální koncepce filmu / $c Jaromír Šofr 250 $a 1. vyd. 260 $a V Praze : $b Nakladatelství Akademie múzických umění, $c 2013 300 $a 65 s. : $b barev. il. ; $c 22 cm 500 $a Na obálce pod názvem: FAMU 504 $a Obsahuje bibliografické odkazy 520 3-
$a Teorie a praxe světlotonální koncepce filmu - Jaromír Šofr. Kniha je zároveň praktickou příručkou současného kameramana a zároveň hloubavou studií ontologické podstaty filmu. Autor se vyhraňuje vůči módě postprodukční úpravy filmových obrazů a navrací se ke kořenům vzniku pohyblivých obrazů. Termín světlotonalita vyjadřuje vztah mezi neviditelným světlem a hmotou, na niž dopadá. Kameraman tedy pracuje se světlem i s hmotou, a vytváří tak světlotonální obrazovou strukturu. Autor se v knize dále zabývá dvěma aspekty světlotonality: emocionálním dopadem na diváka a lineárními hodnotami filmového obrazu. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788073312749 $2 Web obalkyknih.cz 650 07
$a filmová teorie $7 ph189273 $2 czenas 650 07
$a filmový obraz $7 ph168229 $2 czenas 650 07
$a světlo $7 ph116358 $2 czenas 650 07
$a filmová technika $7 ph120189 $2 czenas 650 07
$a kameramani $7 ph121408 $2 czenas 655 -7
$a učební texty $7 fd133599 $2 czenas 710 2-
$a Akademie múzických umění v Praze. $b Filmová fakulta $7 kn20010711295 $4 oth 910 $a CBA001 FMT BK Citace
Počet záznamů: 1