Počet záznamů: 1
Zveřejněné soukromí
SYS 0434317 LBL 02552nam-a2200709-a-4500 003 CZ-CbJVK 005 20201208101034.7 007 ta 008 121127s2012----xr-acfhe------001-0-cze-- 015 $a cnb002429276 020 $a 978-80-7325-294-6 (brož.) 035 $a (OCoLC)827261541 040 $a ABA001 $b cze $d BOA001 041 0-
$a cze $b eng 043 $a e-xr--- 045 $a x8y1 072 -7
$a 316.4/.7 $x Sociální interakce $2 Konspekt $9 18 080 $a 32-051 $2 MRF 080 $a 316.774 $2 MRF 080 $a 172.1 $2 MRF 080 $a 316.776.3 $2 MRF 080 $a 316.772.4 $2 MRF 080 $a 658.8:316.77 $2 MRF 080 $a 316.772.4:32 $2 MRF 080 $a 32.019.5:659.1 $2 MRF 080 $a (437.3) $2 MRF 080 $a (048.8) $2 MRF 100 1-
$a Hejlová, Denisa, $d 1979- $7 jo2010570674 $4 aut 245 10
$a Zveřejněné soukromí : $b utváření obrazu soukromého života politiků v médiích / $c Denisa Kasl Kollmannová 250 $a 1. vyd. 260 $a Brno : $b Centrum pro studium demokracie a kultury (CDK), $c 2012 300 $a 199 s., iv s. obr. příl. : $b il. (některé barev.), portréty, faksim. ; $c 21 cm 490 1-
$a Politika a společnost 504 $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík 520 3-
$a Soukromí politiků se od roku 1989 zásadně proměnilo: spolu se svobodou slova se dostalo na přední stránky novin. Příběhy o rozvodech, láskách, milostných aférách politiků a političek či jen o jejich procházkách se psem nebo víkendu na chalupě se staly nedílnou součástí novin, televizních zpráv a časopisů. Informace, které se dříve pohybovaly ve sféře pečlivě utajovaných klepů, se staly předmětem novinářského zájmu - a také produktem, který lze prodat. Česká společnost prošla během dvou dekád postupným vývojem, kdy si všechny tři zúčastněné strany - politici, veřejnost a média - vytvářely vlastní hranice a bariéry toho, kam až se smí zajít, co všechno ještě lze říci, ukázat a otisknout. Vzájemné střety byly často bolestivé a formovaly poté psané i nepsané hranice dalšího vývoje. Každá ze stran se přitom z konfliktu snažila vytěžit co nejvíc: novináři čtenářský zájem a senzaci, případně odhalení dalších důležitých informací, politici zvýšení vlastní popularity a vylepšení image. Ani čtenáři, diváci a posluchači nezůstali stranou a zasahovali do mediálního dění: ať už formou komentářů a názorů, nebo tím, že prodeje tiskovin s historkami z politického soukromí stoupaly. Tato kniha mapuje hlavní milníky a aktéry tohoto složitého vývoje a na konkrétních příkladech ukazuje, jak se politici snaží svůj mediální obraz budovat a jak jej média zobrazují. Důležité totiž není jen to, co se na stránkách novin objevilo, ale také to, co tam chybí. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788073252946 $2 Web obalkyknih.cz 546 $a Anglické resumé 648 -4
$a 1989-2010 $7 ch969084 648 -7
$a od 1989 $7 ch462156 $2 czenas 650 07
$a politici $z Česko $y od 1989 $7 ph115781 $2 czenas 650 07
$a masmédia $z Česko $y od 1989 $7 ph115233 $2 czenas 650 07
$a soukromí a veřejná angažovanost $7 ph138934 $2 czenas 650 07
$a mediální obraz $7 ph119785 $2 czenas 650 07
$a mediální komunikace $7 ph122737 $2 czenas 650 07
$a marketingová komunikace $7 ph115228 $2 czenas 650 07
$a politická komunikace $7 ph136837 $2 czenas 650 07
$a politický marketing $7 ph337764 $2 czenas 655 -7
$a monografie $7 fd132842 $2 czenas 830 -0
$a Politika a společnost 910 $a CBA001 FMT BK
Počet záznamů: 1