Počet záznamů: 1  

Zveřejněné soukromí

  1. SYS0434317
    LBL
      
    02552nam-a2200709-a-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20201208101034.7
    007
      
    ta
    008
      
    121127s2012----xr-acfhe------001-0-cze--
    015
      
    $a cnb002429276
    020
      
    $a 978-80-7325-294-6 (brož.)
    035
      
    $a (OCoLC)827261541
    040
      
    $a ABA001 $b cze $d BOA001
    041
    0-
    $a cze $b eng
    043
      
    $a e-xr---
    045
      
    $a x8y1
    072
    -7
    $a 316.4/.7 $x Sociální interakce $2 Konspekt $9 18
    080
      
    $a 32-051 $2 MRF
    080
      
    $a 316.774 $2 MRF
    080
      
    $a 172.1 $2 MRF
    080
      
    $a 316.776.3 $2 MRF
    080
      
    $a 316.772.4 $2 MRF
    080
      
    $a 658.8:316.77 $2 MRF
    080
      
    $a 316.772.4:32 $2 MRF
    080
      
    $a 32.019.5:659.1 $2 MRF
    080
      
    $a (437.3) $2 MRF
    080
      
    $a (048.8) $2 MRF
    100
    1-
    $a Hejlová, Denisa, $d 1979- $7 jo2010570674 $4 aut
    245
    10
    $a Zveřejněné soukromí : $b utváření obrazu soukromého života politiků v médiích / $c Denisa Kasl Kollmannová
    250
      
    $a 1. vyd.
    260
      
    $a Brno : $b Centrum pro studium demokracie a kultury (CDK), $c 2012
    300
      
    $a 199 s., iv s. obr. příl. : $b il. (některé barev.), portréty, faksim. ; $c 21 cm
    490
    1-
    $a Politika a společnost
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    520
    3-
    $a Soukromí politiků se od roku 1989 zásadně proměnilo: spolu se svobodou slova se dostalo na přední stránky novin. Příběhy o rozvodech, láskách, milostných aférách politiků a političek či jen o jejich procházkách se psem nebo víkendu na chalupě se staly nedílnou součástí novin, televizních zpráv a časopisů. Informace, které se dříve pohybovaly ve sféře pečlivě utajovaných klepů, se staly předmětem novinářského zájmu - a také produktem, který lze prodat. Česká společnost prošla během dvou dekád postupným vývojem, kdy si všechny tři zúčastněné strany - politici, veřejnost a média - vytvářely vlastní hranice a bariéry toho, kam až se smí zajít, co všechno ještě lze říci, ukázat a otisknout. Vzájemné střety byly často bolestivé a formovaly poté psané i nepsané hranice dalšího vývoje. Každá ze stran se přitom z konfliktu snažila vytěžit co nejvíc: novináři čtenářský zájem a senzaci, případně odhalení dalších důležitých informací, politici zvýšení vlastní popularity a vylepšení image. Ani čtenáři, diváci a posluchači nezůstali stranou a zasahovali do mediálního dění: ať už formou komentářů a názorů, nebo tím, že prodeje tiskovin s historkami z politického soukromí stoupaly. Tato kniha mapuje hlavní milníky a aktéry tohoto složitého vývoje a na konkrétních příkladech ukazuje, jak se politici snaží svůj mediální obraz budovat a jak jej média zobrazují. Důležité totiž není jen to, co se na stránkách novin objevilo, ale také to, co tam chybí. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788073252946 $2 Web obalkyknih.cz
    546
      
    $a Anglické resumé
    648
    -4
    $a 1989-2010 $7 ch969084
    648
    -7
    $a od 1989 $7 ch462156 $2 czenas
    650
    07
    $a politici $z Česko $y od 1989 $7 ph115781 $2 czenas
    650
    07
    $a masmédia $z Česko $y od 1989 $7 ph115233 $2 czenas
    650
    07
    $a soukromí a veřejná angažovanost $7 ph138934 $2 czenas
    650
    07
    $a mediální obraz $7 ph119785 $2 czenas
    650
    07
    $a mediální komunikace $7 ph122737 $2 czenas
    650
    07
    $a marketingová komunikace $7 ph115228 $2 czenas
    650
    07
    $a politická komunikace $7 ph136837 $2 czenas
    650
    07
    $a politický marketing $7 ph337764 $2 czenas
    655
    -7
    $a monografie $7 fd132842 $2 czenas
    830
    -0
    $a Politika a společnost
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.