Počet záznamů: 1
SYS 0432786 LBL 01358nam-a2200397-a-4500 003 CZ-CbJVK 005 20201027072532.1 007 ta 008 130128s2013----xr-ch--e-p----000-0dcze-- 015 $a cnb002438714 020 $a 978-80-7452-027-3 (brož.) 035 $a (OCoLC)829662668 040 $a OLA001 $b cze 043 $a e-xr--- 072 -7
$a 070 $x Noviny. Tisk. Žurnalistika $2 Konspekt $9 12 072 -7
$a 37.016 $x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice $2 Konspekt $9 22 080 $a 316.772.4 $2 MRF 080 $a 070(091) $2 MRF 080 $a (437.3) $2 MRF 080 $a (075.8) $2 MRF 100 1-
$a Verner, Pavel, $d 1952- $7 jn20000402514 $4 aut 245 10
$a Historie mediální komunikace / $c Pavel Verner 250 $a Vyd. 1. 260 $a Praha : $b Univerzita Jana Amose Komenského, $c 2013 300 $a 192 s. : $b portréty, faksim. ; $c 23 cm 500 $a Chronologický přehled 504 $a Obsahuje bibliografii 520 3-
$a Zabývat se historií obecně znamená vyvozovat poučení z objektivně poznané minulosti, abychom dokázali porozumět současnosti a odhadnout budoucnost. V této učebnici, zpracované pro studium sociální a mediální komunikace na Univerzitě Jana Amose Komenského Praha, se jedná o maximální možný a poněkud zjednodušující servis poznání vývoje mezilidské komunikace v mediální, éře od vynálezu knihtisku po současnost elektronických médií, v čase, kdy mluvíme o nadvládě médií (těch, kdo jimi disponují), tedy mediokracii. Práce s textem by měla spočívat především v pochopení souvislostí kontinuálnosti vývoje světa ve stále provázanějších souvislostech a při stále větším zapojení médií k prosazování zejména propagačních a propagandistických cílů různých subjektů stále globalizovanějšího světa. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788074520273 $2 Web obalkyknih.cz 650 07
$a dějiny žurnalistiky $7 ph543379 $2 czenas 650 07
$a dějiny žurnalistiky $z Česko $7 ph543379 $2 czenas 650 07
$a mediální komunikace $7 ph122737 $2 czenas 655 -7
$a učebnice vysokých škol $7 fd133772 $2 czenas 910 $a CBA001 FMT BK Citace
Počet záznamů: 1