Počet záznamů: 1
SYS 0417819 LBL 01237nam-a2200385-a-4500 003 CZ-CbJVK 005 20240914040112.9 007 ta 008 121218s2012----xr-af--e-f----001-0-cze-- 015 $a cnb002416237 020 $a 978-80-247-4247-2 (brož.) 035 $a (OCoLC)827260858 040 $a ABA001 $b cze 072 -7
$a 316.4/.7 $x Sociální interakce $2 Konspekt $9 18 080 $a 316.776.33 $2 MRF 080 $a 658.8:005.32 $2 MRF 080 $a 316.628 $2 MRF 080 $a (035) $2 MRF 100 1-
$a Gálik, Stanislav, $d 1986- $7 pna2012737743 $4 aut 245 10
$a Psychologie přesvědčování / $c Stanislav Gálík 250 $a 1. vyd. 260 $a Praha : $b Grada, $c 2012 300 $a 95 s., [12] s. obr. příl. : $b il. (převážně barev.) ; $c 24 cm 490 1-
$a Psyché 500 $a Na obálce nad názvem: Buy this book 504 $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík 520 3-
$a Kniha přináší nejnovější poznatky z oblasti psychologie přesvědčování, ovlivňování a manipulace. Profesionálům i studentům oborů psychologie, marketingu a managementu poskytuje přehled o aktuálních trendech, o nových komunikačních prostředcích a metodách. Autor je předním odborníkem na přesvědčovací techniky, manipulaci a nákupní chování. Poutavým způsobem popisuje vědecké pozadí nejzajímavějších fenoménů oboru včetně etických otázek. Tato publikace patří do rukou všem lidem se zájmem o psychologii, reklamu, propagaci, média a obchod, které neuspokojují pouhé teoretické úvahy, ale kteří chtějí vědět, jak přesvědčování skutečně funguje; najdou zde konkrétní příklady a přímé odkazy na praktické aplikace. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788024742472 $2 Web obalkyknih.cz 650 07
$a persuaze $7 ph124053 $2 czenas 650 07
$a psychologie prodeje $7 ph119528 $2 czenas 650 07
$a manipulace (psychologie) $7 ph122611 $2 czenas 655 -7
$a příručky $7 fd133209 $2 czenas 830 -0
$a Psyché (Grada) 910 $a CBA001 FMT BK Citace
Počet záznamů: 1