Počet záznamů: 1  

Česká reklama

  1. SYS0411678
    LBL
      
    01266cam-a2200385-a-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20230313102648.9
    007
      
    ta
    008
      
    121025s2012----xr-a---g------001-0dcze-d
    015
      
    $a cnb002396309
    020
      
    $a 978-80-265-0046-9 (váz.)
    035
      
    $a (OCoLC)823820851
    040
      
    $a PNA001 $b cze $d CBA001
    043
      
    $a e-xr--- $a e-cs---
    072
    -7
    $a 659 $x Reklama. Public relations. Média $2 Konspekt $9 4
    080
      
    $a 659.1 $2 MRF
    080
      
    $a 659.1(091) $2 MRF
    080
      
    $a 659.187 $2 MRF
    080
      
    $a 659.13/.16 $2 MRF
    080
      
    $a (437.3) $2 MRF
    080
      
    $a (437) $2 MRF
    080
      
    $a (048.8) $2 MRF
    100
    1-
    $a Krupka, Jaroslav, $d 1971- $7 mzk2009502652 $4 aut
    245
    10
    $a Česká reklama : $b od pana Vajíčka po falešné soby / $c Jaroslav Krupka
    246
    30
    $a Od pana Vajíčka po falešné soby
    250
      
    $a 1. vyd.
    260
      
    $a Brno : $b BizBooks, $c 2012
    300
      
    $a 264 s. : $b il. (převážně barev.) ; $c 25 cm
    500
      
    $a Obsahuje rejstřík
    520
    3-
    $a „Začaly mi chodit anonymní dopisy, které mi vyhrožovaly smrtí. To jsem bral ještě na lehkou váhu, jenže pak jsme jednou ráno přišli Na Zatlance do kanceláře a pod nohama nám křupalo sklo, protože nám v noci vytloukli všechna okna. To už bylo horší, takže jsme volali policii, která dva dny a dvě noci hlídkovala před agenturou, a u dětí jsem měl ochranku...“ Zajímá vás svět české reklamy a chcete se o něm dozvědět, co jste ještě nevěděli? Stojíte o seznámení s autory nejslavnějších českých kampaní a reklamních sloganů posledních dvaceti let? Víte, kvůli které kampani vyhrožovaly anonymy jejímu autorovi smrtí a na jaké české reklamy si stěžovali velvyslanci jiných států? Tušili jste, že spory o zaplacení kampaně někdy končily i narážečkami aut? Chcete nahlédnout do kuchyně reklamním tvůrcům a zjistit, jak se z prvotního nápadu rodí kampaň? Kniha vypráví dějiny české reklamy tak, jak zatím ještě nebyly vyprávěny. Vydejte se na cestu časem od legendárního pana Vajíčka až po poslední úspěchy českých tvůrců na mezinárodním festivalu reklamy v Cannes. Jaroslav Krupka vystudoval obory masová komunikace a žurnalistika na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy. Během studií přispíval do časopisů Kinorevue, Tvar, Mladý svět a Týden. Od roku 1994 pracoval v časopisu Strategie zaměřeném na masovou komunikaci, kde postupně působil jako redaktor, editor a vedoucí příloh. Od roku 2005 do roku 2010 pracoval jako redaktor a editor Lidových novin. V roce 2010 nastoupil do týdeníku Marketing & Media. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788026500469 $2 Web obalkyknih.cz
    650
    07
    $a reklama a propagace $z Česko $7 ph116035 $2 czenas
    650
    07
    $a dějiny reklamy $z Československo $7 ph553624 $2 czenas
    650
    07
    $a dějiny reklamy $z Česko $7 ph553624 $2 czenas
    650
    07
    $a reklamní agentury $z Česko $7 ph125093 $2 czenas
    650
    07
    $a reklamní média $7 ph125094 $2 czenas
    655
    -7
    $a monografie $7 fd132842 $2 czenas
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.