Počet záznamů: 1
SYS 0411678 LBL 01266cam-a2200385-a-4500 003 CZ-CbJVK 005 20230313102648.9 007 ta 008 121025s2012----xr-a---g------001-0dcze-d 015 $a cnb002396309 020 $a 978-80-265-0046-9 (váz.) 035 $a (OCoLC)823820851 040 $a PNA001 $b cze $d CBA001 043 $a e-xr--- $a e-cs--- 072 -7
$a 659 $x Reklama. Public relations. Média $2 Konspekt $9 4 080 $a 659.1 $2 MRF 080 $a 659.1(091) $2 MRF 080 $a 659.187 $2 MRF 080 $a 659.13/.16 $2 MRF 080 $a (437.3) $2 MRF 080 $a (437) $2 MRF 080 $a (048.8) $2 MRF 100 1-
$a Krupka, Jaroslav, $d 1971- $7 mzk2009502652 $4 aut 245 10
$a Česká reklama : $b od pana Vajíčka po falešné soby / $c Jaroslav Krupka 246 30
$a Od pana Vajíčka po falešné soby 250 $a 1. vyd. 260 $a Brno : $b BizBooks, $c 2012 300 $a 264 s. : $b il. (převážně barev.) ; $c 25 cm 500 $a Obsahuje rejstřík 520 3-
$a „Začaly mi chodit anonymní dopisy, které mi vyhrožovaly smrtí. To jsem bral ještě na lehkou váhu, jenže pak jsme jednou ráno přišli Na Zatlance do kanceláře a pod nohama nám křupalo sklo, protože nám v noci vytloukli všechna okna. To už bylo horší, takže jsme volali policii, která dva dny a dvě noci hlídkovala před agenturou, a u dětí jsem měl ochranku...“ Zajímá vás svět české reklamy a chcete se o něm dozvědět, co jste ještě nevěděli? Stojíte o seznámení s autory nejslavnějších českých kampaní a reklamních sloganů posledních dvaceti let? Víte, kvůli které kampani vyhrožovaly anonymy jejímu autorovi smrtí a na jaké české reklamy si stěžovali velvyslanci jiných států? Tušili jste, že spory o zaplacení kampaně někdy končily i narážečkami aut? Chcete nahlédnout do kuchyně reklamním tvůrcům a zjistit, jak se z prvotního nápadu rodí kampaň? Kniha vypráví dějiny české reklamy tak, jak zatím ještě nebyly vyprávěny. Vydejte se na cestu časem od legendárního pana Vajíčka až po poslední úspěchy českých tvůrců na mezinárodním festivalu reklamy v Cannes. Jaroslav Krupka vystudoval obory masová komunikace a žurnalistika na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy. Během studií přispíval do časopisů Kinorevue, Tvar, Mladý svět a Týden. Od roku 1994 pracoval v časopisu Strategie zaměřeném na masovou komunikaci, kde postupně působil jako redaktor, editor a vedoucí příloh. Od roku 2005 do roku 2010 pracoval jako redaktor a editor Lidových novin. V roce 2010 nastoupil do týdeníku Marketing & Media. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788026500469 $2 Web obalkyknih.cz 650 07
$a reklama a propagace $z Česko $7 ph116035 $2 czenas 650 07
$a dějiny reklamy $z Československo $7 ph553624 $2 czenas 650 07
$a dějiny reklamy $z Česko $7 ph553624 $2 czenas 650 07
$a reklamní agentury $z Česko $7 ph125093 $2 czenas 650 07
$a reklamní média $7 ph125094 $2 czenas 655 -7
$a monografie $7 fd132842 $2 czenas 910 $a CBA001 FMT BK Citace
Počet záznamů: 1