Počet záznamů: 1
SYS 0407761 LBL 01176nam-a2200349-a-4500 003 CZ-CbJVK 005 20210707165215.9 007 ta 008 120919s2012----xr-a---e------000-0-cze-- 015 $a cnb002397900 020 $a 978-80-7325-281-6 (brož.) : $c Kč 349,00 035 $a (OCoLC)817050136 040 $a OLA001 $b cze $d BOA001 $d ABA001 072 -7
$a 32 $x Politika $2 Konspekt $9 15 080 $a 32.019.5:659.1 $2 MRF 080 $a (048.8:082) $2 MRF 100 1-
$a Chytilek, Roman, $d 1976- $7 mzk2005269763 $4 aut 245 10
$a Teorie a metody politického marketingu / $c Roman Chytilek, Otto Eibl, Anna Matušková a kol. 250 $a 1. vyd. 260 $a Brno : $b Centrum pro studium demokracie a kultury, $c 2012 300 $a 341 s. : $b il. ; $c 23 cm 504 $a Obsahuje bibliografie 520 3-
$a První ucelená publikace poskytující vyčerpávající přehled o nejrelevantnějších konceptech politického marketingu. Čtenář se ve třech tematických blocích seznamuje s teoretickými a metodologickými základy disciplíny, s praktickými aspekty přítomnosti marketingu v politice a s problematikou politické komunikace. Publikace na konkrétních příkladech z reálného prostředí politických kampaní (mj. z prostředí České republiky) ukazuje, že „praktický" politický marketing a jeho akademická reflexe nejsou na sobě nezávislé disciplíny, ale že existují v symbiotickém vztahu. Své si tedy v knize najdou jak studenti politického marketingu, tak odborníci, kteří jsou s praktickou stránkou disciplíny v každodenním kontaktu. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788073252816 $2 Web obalkyknih.cz 650 07
$a politický marketing $7 ph337764 $2 czenas 655 -7
$a kolektivní monografie $7 fd501537 $2 czenas 700 1-
$a Eibl, Otto, $d 1981- $7 pna2009482697 $4 aut 700 1-
$a Matušková, Anna, $d 1978- $7 jo2009480581 $4 aut 910 $a CBA001 FMT BK Citace
Počet záznamů: 1