Počet záznamů: 1
SYS 0407551 LBL 01238nam-a2200361-a-4500 003 CZ-CbJVK 005 20200317001851.8 007 ta 008 120903s2012----xr-ag--e------001-0-cze-- 015 $a cnb002379187 020 $a 978-80-262-0145-8 (brož.) 035 $a (OCoLC)817047626 040 $a ABA001 $b cze $d OLA001 041 1-
$a cze $h eng 072 -7
$a 37.09 $x Organizace výuky a vzdělávání $2 Konspekt $9 22 080 $a 502:37.03 $2 MRF 080 $a 37.033 $2 MRF 080 $a 37.091.3 $2 MRF 100 1-
$a Cornell, Joseph Bharat, $d 1950- $7 kv2012727191 $4 aut 245 10
$a Objevujeme přírodu : $b učení hrou a prožitkem / $c Joseph Cornell ; [z anglického originálu přeložila Lenka Kapsová] 250 $a Vyd. 1. 260 $a Praha : $b Portál, $c 2012 300 $a 141 s. : $b il. ; $c 21 cm 504 $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík 520 3-
$a Joseph Cornell, přírodovědec a pedagog, zjistil, že děti se učí mnohem efektivněji, je-li atmosféra učení naplněna radostí a je-li jim umožněno, aby se do předmětu učení zcela ponořily. Jeho koncepce tzv. flow učení (flow označuje plynutí tedy plynutí zážitku samotného, splynutí prožívajícího člověka s intenzivním prožitkem) zahrnuje čtyři na sebe navazující kroky: 1. probuzení nadšení, 2. zaměření pozornosti, 3. ponoření do nezprostředkované zkušenosti a 4. sdílení zážitků s ostatními. Aby autor pedagogům či rodičům pomohl navozovat celý cyklus flow učení, předkládá ke každé fázi různé příklady her. Kniha je určená pro volnočasové pedagogy a vedoucí programů v přírodě, učitele a rodiče se zájmem o přírodu. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788026201458 $2 Web obalkyknih.cz 650 07
$a environmentální výchova a vzdělávání $7 ph119964 $2 czenas 650 07
$a výchova v přírodě $7 ph127428 $2 czenas 650 07
$a vyučovací metody $7 ph127294 $2 czenas 653 0-
$a plynulé učení 655 -7
$a metodické příručky $7 fd132826 $2 czenas 765 0-
$t Sharing nature with children II $9 Česky 910 $a CBA001 FMT BK Citace
Počet záznamů: 1