Počet záznamů: 1  

Mobbing jako negativní fenomén v prostředí základních škol

  1. SYS0398334
    LBL
      
    01670nam-a2200493-a-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20230527035337.7
    007
      
    ta
    008
      
    110527s2011----xr-a---f------001-0-cze--
    015
      
    $a cnb002193698
    020
      
    $a 978-80-210-5448-6 (Masarykova univerzita : brož.)
    020
      
    $a 978-80-7392-153-8 (MSD : brož.)
    035
      
    $a (OCoLC)798992245
    040
      
    $a BOA001 $b cze $d ABA001 $d OLA001
    041
    0-
    $a cze $a slo $b eng
    043
      
    $a e-xr---
    072
    -7
    $a 331 $x Práce $2 Konspekt $9 4
    080
      
    $a 331.104:364.636 $2 MRF
    080
      
    $a 373.3 $2 MRF
    080
      
    $a (437.3) $2 MRF
    080
      
    $a (048.8) $2 MRF
    100
    1-
    $a Čech, Tomáš, $d 1974- $7 mzk2002103159 $4 aut
    245
    10
    $a Mobbing jako negativní fenomén v prostředí základních škol : $b škola a zdraví pro 21. století, 2011 / $c Tomáš Čech
    246
    30
    $a Škola a zdraví pro 21. století
    246
    14
    $a Škola a zdraví 21
    250
      
    $a 1. vyd.
    260
      
    $a Brno : $b Masarykova univerzita ve spolupráci s MSD, $c 2011
    300
      
    $a 255 s. : $b il. ; $c 23 cm
    500
      
    $a 200 výt.
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii a rejstříky
    520
    3-
    $a Publikace se zabývá problematikou mobbingu, tedy šikany na pracovišti. Vymezuje obecná specifika tohoto fenoménu, jeho klasifikaci, znaky a další oblasti včetně zmapování dostupných výzkumů. Stěžejní orientace práce je zaměřena na mobbing a bossing jako nežádoucích forem jednání v prostředí školy, která se opírá o rozsáhlý reprezentativní výzkum výskytu fenoménu v prostředí českých základních škol jedná se o první reprezentativní výzkum této problematiky v prostředí českých škol. Cílem výzkumu v rovině kvantitativní bylo zmapovat prostřednictvím polostrukturovaného dotazníku povědomí a informovanost o jevech mezi učiteli, dále konkrétní zkušenosti, formy mobbingu typické pro prostředí školy, zaměřil se také na agresory, mechanismy obrany oběti a řešení problému a v neposlední řadě na klima školy. V kvalitativní rovině jsou vyhodnoceny výpovědi učitelů, kteří se stali obětí mobbingu nebo bossingu s cílem proniknout do podstaty tohoto jednání. Vyústěním knihy je zmapování právních norem, o které se případné oběti mohou v českém právním řádu opřít, ale také další strategie obrany mobbingu včetně možných preventivních opatření. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788021054486 $2 Web obalkyknih.cz
    546
      
    $a Část. slovenský text, anglické resumé
    650
    07
    $a mobbing $7 ph182939 $2 czenas
    650
    07
    $a základní školy $z Česko $7 ph116795 $2 czenas
    655
    -7
    $a monografie $7 fd132842 $2 czenas
    710
    2-
    $a Škola a zdraví pro 21. století (projekt) $7 kn20080911026
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.