Počet záznamů: 1
SYS 0394092 LBL 03527nam-a2200877-a-4500 003 CZ-CbJVK 005 20240418211049.3 007 ta 008 120712s2012----xr-a---f------001-0-cze-- 015 $a cnb002380061 020 $a 978-80-265-0027-8 $q (brož.) 035 $a (OCoLC)817047802 040 $a OLA001 $b cze 041 1-
$a cze $h eng 072 -7
$a 658 $x Řízení a správa podniku $2 Konspekt $9 4 080 $a 658.626 $2 MRF 080 $a 005:658.626 $2 MRF 080 $a 658.8:316.77 $2 MRF 080 $a 159.964.21 $2 MRF 080 $a (048.8) $2 MRF 100 1-
$a Mark, Margaret $7 utb2009515954 $4 aut 245 10
$a Hrdina nebo psanec : $b [jak vytvořit jedinečnou značku pomocí síly archetypů] / $c Margaret Mark, Carol S. Pearson ; [překlad Jiří Fadrný] 250 $a 1. vyd. 260 $a Brno : $b BizBooks, $c 2012 300 $a 352 s. : $b il. ; $c 23 cm 500 $a Přeloženo z angličtiny 504 $a Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík 520 3-
$a Některé značky jsou tak mimořádné, že vyrostou až do nadživotní velikosti a stanou se symbolem celých lidských společenství, obdivovaným po celém světě. Ale i přes veškeré snahy se jen málo firmám povede vytvořit něco, co se k podobné ikonické identitě značky blíží. Pochopení a využití archetypálního smyslu tedy nalezení duše značky a její vyjádření způsobem, který se dotýká univerzálních pocitů a instinktů jsou hlavními předpoklady efektivního marketingu v dnešním vysoce konkurenčním a složitém světě. Když tyto hluboké psychologické principy pochopíme a využijeme, můžeme dát značkám nejen význam, ale také získat vyšší podíl na trhu a zvýšit hodnotu firmy. Kniha Hrdina nebo psanec nabízí jasně strukturovaný systém, který mohou využít všichni profesionálové z oblasti obchodu a marketingu. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788026500278 $2 Web obalkyknih.cz 650 07
$a obchodní značky $7 ph166532 $2 czenas 650 07
$a řízení značky $7 ph205089 $2 czenas 650 07
$a marketingová komunikace $7 ph115228 $2 czenas 650 07
$a archetypy $7 ph118505 $2 czenas 655 -7
$a monografie $7 fd132842 $2 czenas 700 1-
$a Pearson, Carol, $d 1944- $7 utb2009515955 $4 aut 910 $a CBA001 FMT BK Citace
Počet záznamů: 1