Počet záznamů: 1  

Hrdina nebo psanec

  1. SYS0394092
    LBL
      
    03527nam-a2200877-a-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20240418211049.3
    007
      
    ta
    008
      
    120712s2012----xr-a---f------001-0-cze--
    015
      
    $a cnb002380061
    020
      
    $a 978-80-265-0027-8 $q (brož.)
    035
      
    $a (OCoLC)817047802
    040
      
    $a OLA001 $b cze
    041
    1-
    $a cze $h eng
    072
    -7
    $a 658 $x Řízení a správa podniku $2 Konspekt $9 4
    080
      
    $a 658.626 $2 MRF
    080
      
    $a 005:658.626 $2 MRF
    080
      
    $a 658.8:316.77 $2 MRF
    080
      
    $a 159.964.21 $2 MRF
    080
      
    $a (048.8) $2 MRF
    100
    1-
    $a Mark, Margaret $7 utb2009515954 $4 aut
    245
    10
    $a Hrdina nebo psanec : $b [jak vytvořit jedinečnou značku pomocí síly archetypů] / $c Margaret Mark, Carol S. Pearson ; [překlad Jiří Fadrný]
    250
      
    $a 1. vyd.
    260
      
    $a Brno : $b BizBooks, $c 2012
    300
      
    $a 352 s. : $b il. ; $c 23 cm
    500
      
    $a Přeloženo z angličtiny
    504
      
    $a Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
    520
    3-
    $a Některé značky jsou tak mimořádné, že vyrostou až do nadživotní velikosti a stanou se symbolem celých lidských společenství, obdivovaným po celém světě. Ale i přes veškeré snahy se jen málo firmám povede vytvořit něco, co se k podobné ikonické identitě značky blíží. Pochopení a využití archetypálního smyslu tedy nalezení duše značky a její vyjádření způsobem, který se dotýká univerzálních pocitů a instinktů jsou hlavními předpoklady efektivního marketingu v dnešním vysoce konkurenčním a složitém světě. Když tyto hluboké psychologické principy pochopíme a využijeme, můžeme dát značkám nejen význam, ale také získat vyšší podíl na trhu a zvýšit hodnotu firmy. Kniha Hrdina nebo psanec nabízí jasně strukturovaný systém, který mohou využít všichni profesionálové z oblasti obchodu a marketingu. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788026500278 $2 Web obalkyknih.cz
    650
    07
    $a obchodní značky $7 ph166532 $2 czenas
    650
    07
    $a řízení značky $7 ph205089 $2 czenas
    650
    07
    $a marketingová komunikace $7 ph115228 $2 czenas
    650
    07
    $a archetypy $7 ph118505 $2 czenas
    655
    -7
    $a monografie $7 fd132842 $2 czenas
    700
    1-
    $a Pearson, Carol, $d 1944- $7 utb2009515955 $4 aut
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.