Počet záznamů: 1
Regionální marketing v rozvoji rurálních periferních regionů
SYS 0390390 LBL 01515nam-a2200397-a-4500 003 CZ-CbJVK 005 20200603204711.3 007 ta 008 120618s2011----xr-a---e-f----000-0-cze-- 015 $a cnb002373974 020 $a 978-80-7368-904-9 (brož.) 035 $a (OCoLC)806200161 040 $a BOA001 $b cze $d ABA001 043 $a e-xr--- 072 -7
$a 332 $x Regionální ekonomie, regionální ekonomika $2 Konspekt $9 4 080 $a 332.055.2 $2 MRF 080 $a 711.3 $2 MRF 080 $a 332.146 $2 MRF 080 $a (437.3) $2 MRF 080 $a (072) $2 MRF 100 1-
$a Rumpel, Petr, $d 1964- $7 ola2002159132 $4 aut 245 10
$a Regionální marketing v rozvoji rurálních periferních regionů : $b certifikovaná metodika / $c autoři Rumpel Petr, Boruta Tomáš, Slach Ondřej 260 $a [Ostrava] : $b Centrum městského a regionálního managementu, Ostravská univerzita, $c c2011 300 $a 57 s. : $b il. (některé barev.) ; $c 30 cm 504 $a Obsahuje bibliografie 650 07
$a regionální rozvoj $z Česko $7 ph125083 $2 czenas 650 07
$a rozvoj venkova $z Česko $7 ph136666 $2 czenas 650 07
$a teritoriální marketing $z Česko $7 ph201923 $2 czenas 655 -7
$a metodické příručky $7 fd132826 $2 czenas 700 1-
$a Boruta, Tomáš $7 mzk2011657644 $4 aut 700 1-
$a Slach, Ondřej, $d 1981- $7 mzk2008443168 $4 aut 910 $a CBA001 FMT BK
Počet záznamů: 1