Počet záznamů: 1
Čtenářská gramotnost ve výuce
SYS 0374825 LBL 01594nam-a2200433-a-4500 003 CZ-CbJVK 005 20210707165037.2 007 ta 008 120323s2011----xr-----e-f----000-0-cze-- 015 $a cnb002344145 020 $a 978-80-86856-98-8 (brož.) 035 $a (OCoLC)794208023 040 $a ABA001 $b cze 072 -7
$a 37.09 $x Organizace výuky a vzdělávání $2 Konspekt $9 22 080 $a 028.1 $2 MRF 080 $a 82:37.016 $2 MRF 080 $a 37.016.026 $2 MRF 080 $a (072) $2 MRF 245 00
$a Čtenářská gramotnost ve výuce : $b metodická příručka / $c [kolektiv autorů Jitka Altmanová ... et al.] 250 $a Vyd. 1. 260 $a Praha : $b Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků (NÚV), divize VÚP, $c 2011 300 $a 65 s. ; $c 21 cm 500 $a 500 výt. 504 $a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy 520 3-
$a Rozvíjení čtenářské gramotnosti by mělo být jedním z hlavních cílů celého vzdělávacího procesu, žáci by si měli čtenářské dovednosti a návyky budovat už v raných fázích vzdělávání tak, aby na konci základní školy měli čtenářské dovednosti dobře zvládnuté a zvyky pevně zakořeněné. Na dalších vzdělávacích stupních je úlohou pedagogů obojí upevňovat, podporovat a rozvíjet některé složitější čtenářské dovednosti, které vyžadují rozvinuté abstraktní myšlení. Předkládaný soubor příkladů dobré praxe navazuje na příručku Gramotnosti ve vzdělávání, vydanou VÚP na podzim roku 2010. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788086856988 $2 SKAT - Souborný katalog 650 07
$a čtenářská gramotnost $7 ph136980 $2 czenas 650 07
$a čtenářství $7 ph222812 $2 czenas 650 07
$a literární výchova $7 ph117228 $2 czenas 650 07
$a předmětová didaktika $7 ph162893 $2 czenas 655 -7
$a metodické příručky $7 fd132826 $2 czenas 700 1-
$a Altmanová, Jitka $7 hka2012690769 $4 aut 910 $a CBA001 FMT BK
Počet záznamů: 1