Počet záznamů: 1  

Public relations jako ovlivňování mínění

  1. SYS0364488
    LBL
      
    00979cam-a2200253-a-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20240113042233.9
    007
      
    ta
    008
      
    111215s2012----xr-ach-e------000-0-cze--
    015
      
    $a cnb002266134
    020
      
    $a 978-80-247-3926-7 (brož.)
    035
      
    $a (OCoLC)780138731
    040
      
    $a OLA001 $b cze $d CBA001
    072
    -7
    $a 659 $x Reklama. Public relations. Média $9 4 $2 Konspekt
    080
      
    $a 316.65 $2 MRF
    080
      
    $a 32.019.5 $2 MRF
    080
      
    $a 316.772.4 $2 MRF
    080
      
    $a 659.4 $2 MRF
    080
      
    $a (035) $2 MRF
    100
    1-
    $a Ftorek, Jozef, $d 1973- $7 ola364281 $4 aut
    245
    10
    $a Public relations jako ovlivňování mínění : $b jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat / $c Jozef Ftorek
    246
    30
    $a Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat
    250
      
    $a 3., rozš. vyd.
    260
      
    $a Praha : $b Grada, $c 2012
    300
      
    $a 215 s. : $b il., portréty, faksim. ; $c 24 cm
    490
    1-
    $a Komunikace
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    520
    3-
    $a Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu - public relations. Kniha je určena zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům v PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším, kteří potřebují efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami. Publikace je co do komplexnosti a šíře zpracování tématu svého druhu unikátní. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Představené teorie a argumenty jsou podpořeny příklady ze společenské praxe. Praxi ovlivňování mínění - osnování souhlasu autor vnímá jako kompetenci elity. Proto vedle tradičního obsahu podobných příruček, jako jsou pravidla krizové komunikace nebo hlavní nástroje a techniky sdělení informace, uvádí aktuální trendy public relations včetně jeho role v informační válce. Kniha kriticky glosuje i mnohé tradiční mýty šířené některými podnikateli v oboru PR. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788024739267 $2 Web obalkyknih.cz
    650
    07
    $a public relations $7 ph115957 $2 czenas
    650
    07
    $a mediální komunikace $7 ph122737 $2 czenas
    650
    07
    $a veřejné mínění $7 ph116571 $2 czenas
    655
    -7
    $a příručky $7 fd133209 $2 czenas
    830
    -0
    $a Komunikace (Grada)
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.