Počet záznamů: 1
SYS 0333762 LBL 01275nam-a2200397-a-4500 003 CZ-CbJVK 005 20230313091731.1 007 ta 008 110912s2011----xr-a---e-f----000-0-cze-- 015 $a cnb002219608 020 $a 978-80-247-3928-1 (brož.) 040 $a ABA001 $b cze 072 -7
$a 316.4/.7 $x Sociální interakce $9 18 $2 Konspekt 080 $a 316.772:654.15 $2 MRF 080 $a 658.8:654.15 $2 MRF 080 $a 005.346:654.151 $2 MRF 080 $a (035) $2 MRF 100 1-
$a Santlerová, Květoslava, $d 1955- $7 mzk2004231207 $4 aut 245 10
$a Telemarketing v praxi : $b jak profesionálně telefonovat se zákazníky / $c Květoslava Santlerová a kolektiv 250 $a 2., aktualiz. a rozš. vyd. 260 $a Praha : $b Grada, $c 2011 300 $a 222 s. : $b il. ; $c 24 cm 500 $a Terminologický slovník 504 $a Obsahuje bibliografii 520 3-
$a Jediný český průvodce profesionální telefonickou komunikací je určen manažerům klientských center (call center), telefonním operátorům, pracovníkům vymáhajícím pohledávky či prodejcům. V novém vydání najdete aktuální data a nové zajímavé informace, např. nejčastější chyby při prezentaci produktu, základní typy dlužníků nebo nový pohled na využívání skriptu. Ve zcela nové kapitole se dozvíte, jak zvýšit efektivitu práce operátora z hlediska osobnostní typologie MBTI. Autoři v knize postupují od poskytování základních informací po telefonu přes aktivní prodej až po velmi specifické oblasti, jako je vymáhání pohledávek či telefonování v krizových situacích. Věnují se osobnosti telefonního operátora, faktorům úspěšnosti telemarketingu, struktuře telefonního hovoru, překonávání námitek či jednání s VIP klientelou. Druhá část knihy provází manažery výběrem pracovníků, jejich motivací, hodnocením, kontrolou a koučováním. Publikace obsahuje řadu ukázek, příkladů i praktický slovníček pojmů. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788024739281 $2 Web obalkyknih.cz 650 07
$a telefonická komunikace $7 ph126499 $2 czenas 650 07
$a telemarketing $7 ph381222 $2 czenas 650 07
$a call centra $7 ph371817 $2 czenas 655 -7
$a příručky $7 fd133209 $2 czenas 910 $a CBA001 FMT BK Citace
Počet záznamů: 1