Počet záznamů: 1  

Telemarketing v praxi

  1. SYS0333762
    LBL
      
    01275nam-a2200397-a-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20230313091731.1
    007
      
    ta
    008
      
    110912s2011----xr-a---e-f----000-0-cze--
    015
      
    $a cnb002219608
    020
      
    $a 978-80-247-3928-1 (brož.)
    040
      
    $a ABA001 $b cze
    072
    -7
    $a 316.4/.7 $x Sociální interakce $9 18 $2 Konspekt
    080
      
    $a 316.772:654.15 $2 MRF
    080
      
    $a 658.8:654.15 $2 MRF
    080
      
    $a 005.346:654.151 $2 MRF
    080
      
    $a (035) $2 MRF
    100
    1-
    $a Santlerová, Květoslava, $d 1955- $7 mzk2004231207 $4 aut
    245
    10
    $a Telemarketing v praxi : $b jak profesionálně telefonovat se zákazníky / $c Květoslava Santlerová a kolektiv
    250
      
    $a 2., aktualiz. a rozš. vyd.
    260
      
    $a Praha : $b Grada, $c 2011
    300
      
    $a 222 s. : $b il. ; $c 24 cm
    500
      
    $a Terminologický slovník
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii
    520
    3-
    $a Jediný český průvodce profesionální telefonickou komunikací je určen manažerům klientských center (call center), telefonním operátorům, pracovníkům vymáhajícím pohledávky či prodejcům. V novém vydání najdete aktuální data a nové zajímavé informace, např. nejčastější chyby při prezentaci produktu, základní typy dlužníků nebo nový pohled na využívání skriptu. Ve zcela nové kapitole se dozvíte, jak zvýšit efektivitu práce operátora z hlediska osobnostní typologie MBTI. Autoři v knize postupují od poskytování základních informací po telefonu přes aktivní prodej až po velmi specifické oblasti, jako je vymáhání pohledávek či telefonování v krizových situacích. Věnují se osobnosti telefonního operátora, faktorům úspěšnosti telemarketingu, struktuře telefonního hovoru, překonávání námitek či jednání s VIP klientelou. Druhá část knihy provází manažery výběrem pracovníků, jejich motivací, hodnocením, kontrolou a koučováním. Publikace obsahuje řadu ukázek, příkladů i praktický slovníček pojmů. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788024739281 $2 Web obalkyknih.cz
    650
    07
    $a telefonická komunikace $7 ph126499 $2 czenas
    650
    07
    $a telemarketing $7 ph381222 $2 czenas
    650
    07
    $a call centra $7 ph371817 $2 czenas
    655
    -7
    $a příručky $7 fd133209 $2 czenas
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.