Počet záznamů: 1
SYS 0311410 LBL 00821nam-a2200253-a-4500 003 CZ-CbJVK 005 20230313090641.4 007 ta 008 110428s2011----xr-a---e-f----001-0-cze-- 015 $a cnb002185816 020 $a 978-80-247-3341-8 (brož.) 035 $a (OCoLC)746836326 040 $a OLA001 $b cze $d BOA001 $d ABA001 072 -7
$a 37 $x Výchova a vzdělávání $9 22 $2 Konspekt 080 $a 37.02 $2 MRF 080 $a 37.064.2 $2 MRF 080 $a 37.091.3 $2 MRF 080 $a 159.953 $2 MRF 080 $a 159.953.5 $2 MRF 080 $a (035) $2 MRF 100 1-
$a Škoda, Jiří, $d 1972- $7 ola2002153673 $4 aut 245 10
$a Psychodidaktika : $b metody efektivního a smysluplného učení a vyučování / $c Jiří Škoda, Pavel Doulík 250 $a Vyd. 1. 260 $a Praha : $b Grada, $c 2011 300 $a 206 s. : $b il. ; $c 21 cm 490 1-
$a Pedagogika 504 $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky 520 3-
$a Procesy učení a vyučování jsou mnohem složitější, než se původně zdálo. Jejich zákonitosti je však nutné poznat a naučit se je efektivně využívat v pedagogické praxi.Moderní publikace zkušených pedagogů analyzuje mechanismy a typy paměti, fyziologické faktory, které ovlivňují proces zapamatování, vztah mezi pamětí a učením. Dále se autoři zabývají styly učení, problematikou individuální charakteristiky učícího se jedince a didaktickou rekonstrukcí (didaktická transformace učiva, přibližování vnitřních poznatkových systémů učícího se jedince k aktuálnímu stavu poznání). Podstatná část knihy je věnována metodám efektivního učení a vyučování a jejich praktickému využití.Publikace je určena především studentům pedagogických oborů, učitelům a všem zájemcům o efektivní učení. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788024733418 $2 Web obalkyknih.cz 650 07
$a učení $7 ph126979 $2 czenas 650 07
$a paměť $7 ph123922 $2 czenas 650 07
$a vyučovací metody $7 ph127294 $2 czenas 650 07
$a učitel a žák $7 ph126980 $2 czenas 650 07
$a didaktika $7 ph114316 $2 czenas 655 -7
$a příručky $7 fd133209 $2 czenas 700 1-
$a Doulík, Pavel, $d 1977- $7 mzk2004257530 $4 aut 830 -0
$a Pedagogika (Grada) 910 $a CBA001 FMT BK Citace
Počet záznamů: 1