Počet záznamů: 1  

Muzikoterapie a specifické poruchy učení

  1. SYS0294905
    LBL
      
    01477nam-a2200385-a-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20230510080117.0
    007
      
    ta
    008
      
    110217s2011----xr-agh-e-f----000-0-cze--
    015
      
    $a cnb002166921
    020
      
    $a 978-80-247-3520-7 (brož.)
    035
      
    $a (OCoLC)713797618
    040
      
    $a ABA001 $b cze
    072
    -7
    $a 376 $x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob $2 Konspekt $9 22
    080
      
    $a 616.89-008.43 $2 MRF
    080
      
    $a 615.851:78 $2 MRF
    080
      
    $a (072) $2 MRF
    100
    1-
    $a Beníčková, Marie $7 jcu2010565200 $4 aut
    245
    10
    $a Muzikoterapie a specifické poruchy učení / $c Marie Beníčková
    250
      
    $a Vyd. 1.
    260
      
    $a Praha : $b Grada, $c 2011
    300
      
    $a 155 s. : $b il., noty, faksim. ; $c 24 cm
    490
    1-
    $a Pedagogika
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    520
    3-
    $a Jak v praxi pracovat s klienty se specifickými poruchami učení? Muzikoterapie se ukazuje jako velmi slibná metoda, jejíž účinnost je potvrzena dlouhodobým výzkumem. Přední česká muzikoterapeutka přináší metodiku zlepšující život mnoha dětem, které mají problémy se školní úspěšností. Součástí knihy je zpěvník s doprovody. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788024735207 $2 Web obalkyknih.cz
    650
    07
    $a specifické poruchy učení $7 ph125888 $2 czenas
    650
    07
    $a muzikoterapie $7 ph123056 $2 czenas
    655
    -7
    $a metodické příručky $7 fd132826 $2 czenas
    830
    -0
    $a Pedagogika (Grada)
    856
    4-
    $u http://aleph.vkol.cz:80/F?func=service&doc_library=SVK01&doc_number=000977429&line_number=0001&func_code=DB_RECORDS&service_type=MEDIA $y obsah dokumentu
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.