Počet záznamů: 1
SYS 0277626 LBL 02064nam-a2200577-a-4500 003 CZ-CbJVK 005 20191010094256.1 007 ta 008 091008s2009----xr-a---e-f----000-0-cze-- 015 $a cnb001998515 020 $a 978-80-7367-650-6 (brož.) 035 $a (OCoLC)500008504 040 $a ABA001 $b cze 041 1-
$a cze $h eng 072 -7
$a 37.09 $x Organizace výuky a vzdělávání $2 Konspekt $9 22 080 $a 316.772.4:37 $2 MRF 080 $a 37.064.2 $2 MRF 080 $a 37.091.3 $2 MRF 080 $a (072) $2 MRF 100 1-
$a Cangelosi, James S. $7 xx0015509 $4 aut 245 10
$a Strategie řízení třídy : $b jak získat a udržet spolupráci žáků při výuce / $c James S. Cangelosi ; [z anglického originálu ... přeložil Milan Koldinský] 250 $a Vyd. 5. 260 $a Praha : $b Portál, $c 2009 300 $a 289 s. : $b il. ; $c 23 cm 490 1-
$a Pedagogická praxe 500 $a Terminologický slovník 520 3-
$a K nejčastějším stížnostem dnešních učitelů patří problémy s motivací a kázní dětí, se zvládnutím třídy a s tím, jak odpovídat na rušivé chování žáků. Jak mohou učitelé získat pozornost svých žáků, přimět je k učení a ke spolupráci? Na více než 250 příkladech běžných situací ve třídách - od mateřské po střední školu - ukazuje autor možné přístupy k řešení široké škály problémů od denního snění žáků až po fyzickou agresi vůči spolužákům a učitelům. Příručka je určena všem, kdo pracují s dětskými kolektivy od předškolního věku až po starší mládež. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788073676506 $2 Web obalkyknih.cz 650 07
$a pedagogická komunikace $7 ph115702 $2 czenas 650 07
$a učitel a žák $7 ph126980 $2 czenas 650 07
$a vyučovací metody $7 ph127294 $2 czenas 655 -7
$a metodické příručky $7 fd132826 $2 czenas 700 1-
$a Koldinský, Milan $7 jx20040205010 $4 trl 765 0-
$t Classroom management strategies $9 Česky 830 -0
$a Pedagogická praxe (Portál) 856 41
$u http://toc.nkp.cz/NKC/200912/contents/nkc20091998515_1.pdf $y Obsah 910 $a CBA001 FMT BK Citace
Počet záznamů: 1