Počet záznamů: 1  

Strategie řízení třídy

  1. SYS0277626
    LBL
      
    02064nam-a2200577-a-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20191010094256.1
    007
      
    ta
    008
      
    091008s2009----xr-a---e-f----000-0-cze--
    015
      
    $a cnb001998515
    020
      
    $a 978-80-7367-650-6 (brož.)
    035
      
    $a (OCoLC)500008504
    040
      
    $a ABA001 $b cze
    041
    1-
    $a cze $h eng
    072
    -7
    $a 37.09 $x Organizace výuky a vzdělávání $2 Konspekt $9 22
    080
      
    $a 316.772.4:37 $2 MRF
    080
      
    $a 37.064.2 $2 MRF
    080
      
    $a 37.091.3 $2 MRF
    080
      
    $a (072) $2 MRF
    100
    1-
    $a Cangelosi, James S. $7 xx0015509 $4 aut
    245
    10
    $a Strategie řízení třídy : $b jak získat a udržet spolupráci žáků při výuce / $c James S. Cangelosi ; [z anglického originálu ... přeložil Milan Koldinský]
    250
      
    $a Vyd. 5.
    260
      
    $a Praha : $b Portál, $c 2009
    300
      
    $a 289 s. : $b il. ; $c 23 cm
    490
    1-
    $a Pedagogická praxe
    500
      
    $a Terminologický slovník
    520
    3-
    $a K nejčastějším stížnostem dnešních učitelů patří problémy s motivací a kázní dětí, se zvládnutím třídy a s tím, jak odpovídat na rušivé chování žáků. Jak mohou učitelé získat pozornost svých žáků, přimět je k učení a ke spolupráci? Na více než 250 příkladech běžných situací ve třídách - od mateřské po střední školu - ukazuje autor možné přístupy k řešení široké škály problémů od denního snění žáků až po fyzickou agresi vůči spolužákům a učitelům. Příručka je určena všem, kdo pracují s dětskými kolektivy od předškolního věku až po starší mládež. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788073676506 $2 Web obalkyknih.cz
    650
    07
    $a pedagogická komunikace $7 ph115702 $2 czenas
    650
    07
    $a učitel a žák $7 ph126980 $2 czenas
    650
    07
    $a vyučovací metody $7 ph127294 $2 czenas
    655
    -7
    $a metodické příručky $7 fd132826 $2 czenas
    700
    1-
    $a Koldinský, Milan $7 jx20040205010 $4 trl
    765
    0-
    $t Classroom management strategies $9 Česky
    830
    -0
    $a Pedagogická praxe (Portál)
    856
    41
    $u http://toc.nkp.cz/NKC/200912/contents/nkc20091998515_1.pdf $y Obsah
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.