Počet záznamů: 1
SYS 0249009 LBL 00999nam-a2200325-a-4500 003 CZ-CbJVK 005 20231018072924.5 007 ta 008 100708s2010----xr-a---e------001-0-cze-- 015 $a cnb002110012 020 $a 978-80-7367-683-4 (brož.) 035 $a (OCoLC)670479462 040 $a ABA001 $b cze 072 -7
$a 316.4/.7 $x Sociální interakce $2 Konspekt $9 18 080 $a 316.774:303 $2 MRF 080 $a (048.8) $2 MRF 100 1-
$a Trampota, Tomáš $7 xx0051534 $4 aut 245 10
$a Metody výzkumu médií / $c Tomáš Trampota, Martina Vojtěchovská 250 $a Vyd. 1. 260 $a Praha : $b Portál, $c 2010 300 $a 293 s. : $b il. ; $c 20 cm 504 $a Obsahuje bibliografie a rejstřík 520 3-
$a Cílem knihy je seznámit čtenáře s metodami užívanými při výzkumu médií. Svou koncepcí kniha obsahuje jak zásady komerčního výzkumu médií (výzkum sledovanosti, měření efektivity reklamy), tak i akademického (výzkum mediálních organizací, analýza reprezentace, interpretace textu). Jednotlivé metodické postupy jsou rozebrány na praktických příkladech z českých médií. Kniha je zároveň praktickým metodickým manuálem pro čtenáře, kteří se výzkumem médií zabývají, nebo se s ním hodlají hlouběji seznámit. Publikaci ocení studenti oborů mediální studia, žurnalistika, sociologie, politologie a dalších sociálních věd i odborná veřejnost (pracovníci médií, mediálních agentur, reklamních a PR agentur). $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788073676834 $2 Web obalkyknih.cz 650 07
$a výzkum médií $x metodologie $7 ph585337 $2 czenas 655 -7
$a monografie $7 fd132842 $2 czenas 700 1-
$a Vojtěchovská, Martina, $d 1974- $7 js20050418019 $4 aut 910 $a CBA001 FMT BK Citace
Počet záznamů: 1