Počet záznamů: 1  

Metody výzkumu médií

  1. SYS0249009
    LBL
      
    00999nam-a2200325-a-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20231018072924.5
    007
      
    ta
    008
      
    100708s2010----xr-a---e------001-0-cze--
    015
      
    $a cnb002110012
    020
      
    $a 978-80-7367-683-4 (brož.)
    035
      
    $a (OCoLC)670479462
    040
      
    $a ABA001 $b cze
    072
    -7
    $a 316.4/.7 $x Sociální interakce $2 Konspekt $9 18
    080
      
    $a 316.774:303 $2 MRF
    080
      
    $a (048.8) $2 MRF
    100
    1-
    $a Trampota, Tomáš $7 xx0051534 $4 aut
    245
    10
    $a Metody výzkumu médií / $c Tomáš Trampota, Martina Vojtěchovská
    250
      
    $a Vyd. 1.
    260
      
    $a Praha : $b Portál, $c 2010
    300
      
    $a 293 s. : $b il. ; $c 20 cm
    504
      
    $a Obsahuje bibliografie a rejstřík
    520
    3-
    $a Cílem knihy je seznámit čtenáře s metodami užívanými při výzkumu médií. Svou koncepcí kniha obsahuje jak zásady komerčního výzkumu médií (výzkum sledovanosti, měření efektivity reklamy), tak i akademického (výzkum mediálních organizací, analýza reprezentace, interpretace textu). Jednotlivé metodické postupy jsou rozebrány na praktických příkladech z českých médií. Kniha je zároveň praktickým metodickým manuálem pro čtenáře, kteří se výzkumem médií zabývají, nebo se s ním hodlají hlouběji seznámit. Publikaci ocení studenti oborů mediální studia, žurnalistika, sociologie, politologie a dalších sociálních věd i odborná veřejnost (pracovníci médií, mediálních agentur, reklamních a PR agentur). $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788073676834 $2 Web obalkyknih.cz
    650
    07
    $a výzkum médií $x metodologie $7 ph585337 $2 czenas
    655
    -7
    $a monografie $7 fd132842 $2 czenas
    700
    1-
    $a Vojtěchovská, Martina, $d 1974- $7 js20050418019 $4 aut
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.