Počet záznamů: 1
SYS 0192669 LBL 01822nam-a2200505-a-4500 003 CZ-CbJVK 005 20200221132531.6 007 ta 008 080512s2008----xr-----e-f----001-0-cze-- 015 $a cnb001803721 020 $a 978-80-86815-93-0 (brož.) 035 $a (OCoLC)237076750 040 $a OLA001 $b cze 041 1-
$a cze $h eng 072 -7
$a 658 $x Řízení a správa podniku $9 19 $2 Konspekt 080 $a 658.8:004.738.5 $2 MRF 080 $a 659.4 $2 MRF 080 $a 659.19 $2 MRF 080 $a 316.772:004.738.5 $2 MRF 080 $a (035) $2 MRF 100 1-
$a Scott, David Meerman $7 vse2007415024 $4 aut 245 10
$a Nová pravidla marketingu a PR : $b naučte se využívat vydávání zpráv, blogy, podcasty, virální marketing a online média pro přímé oslovení zákazníků / $c David Meerman Scott ; [překlad Jitka Plchotová] 250 $a Vyd. 1. 260 $a Brno : $b Zoner Press, $c 2008 300 $a 272 s. ; $c 23 cm 490 1-
$a Encyklopedie Zoner Press 500 $a Přeloženo z angličtiny 504 $a Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík 520 3-
$a David Scott ve své knize ukazuje možnosti, které web nabízí velkým i malým společnostem, ať již z podnikatelské nebo neziskové sféry, v marketingu a PR. Na řadě příkladů předvádí využití blogů, vlastních i cizích, různé možnosti sdílení a předávání obsahu (včetně zvukových a video nahrávek), webových konferencí a seminářů k přímému oslovení zákazníků nebo příznivců a zájemců. Vysvětluje výhody plynoucí z tohoto nového přístupu k reklamě ve srovnání s klasickými "starými" pravidly, jako předávání tiskových zpráv vybrané skupině novinářů, časově omezené reklamní kampaně a inzertní aktivity v časopisech, novinách nebo rozhlase a televizi. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788086815930 $2 Web obalkyknih.cz 650 07
$a internetový marketing $7 ph137251 $2 czenas 650 07
$a public relations $7 ph115957 $2 czenas 650 07
$a internetová reklama $7 ph137256 $2 czenas 650 07
$a internetová komunikace $7 ph162911 $2 czenas 655 -7
$a příručky $7 fd133209 $2 czenas 765 0-
$t New rules of marketing and PR $9 Česky 830 -0
$a Encyklopedie Zoner Press 856 41
$y Obsah $u http://toc.nkp.cz/NKC/200806/contents/nkc20081803721_1.pdf 910 $a CBA001 FMT BK Citace
Počet záznamů: 1