Počet záznamů: 1
Analýza vyučování
SYS 0175441 LBL 01604nam-a2200505-a-4500 003 CZ-CbJVK 005 20240222121001.8 007 ta 008 090828s2009----xr-----e-f----000-0-cze-- 015 $a cnb001990499 020 $a 978-80-247-2857-5 (brož.) 035 $a (OCoLC)455850716 040 $a ABA001 $b cze 072 -7
$a 37.09 $x Organizace výuky a vzdělávání $9 22 $2 Konspekt 080 $a 37.091.3 $2 MRF 080 $a 37.064.2 $2 MRF 080 $a 159.953.5 $2 MRF 080 $a 37.09.26/27 $2 MRF 080 $a 316.772.4:37 $2 MRF 080 $a (035) $2 MRF 100 1-
$a Kolář, Zdeněk, $d 1929-2022 $7 jk01061274 $4 aut 245 10
$a Analýza vyučování / $c Zdeněk Kolář, Alena Vališová 250 $a Vyd. 1. 260 $a Praha : $b Grada, $c 2009 300 $a 230 s. ; $c 21 cm 490 1-
$a Pedagogika 504 $a Obsahuje bibliografii 520 3-
$a Vyučovací proces lze poměrně jednoduše a jednoznačně vymezit - žáci se učí a učitel řídí jejich učební činnosti. Ale vyučování je i přes všechna možná jednoduchá vymezení poměrně složitým procesem, do kterého vstupuje mnoho prvků a prolínají se v něm nejrozmanitější situace. A právě proto je tu publikace Analýza vyučování. Předkládá analýzu současného a perspektivního způsobu vyučování. Radí studentům pedagogických oborů i vyučujícím v praxi, jak stanovit cíl vyučování, jak vymezit jeho obsah, jaké zvolit styly a způsoby hodnocení žáků. Velkou pozornost věnují autoři i komunikaci, kooperaci a interakci žáků s učiteli. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788024728575 $2 Web obalkyknih.cz 650 07
$a vyučovací metody $7 ph127294 $2 czenas 650 07
$a učitel a žák $7 ph126980 $2 czenas 650 07
$a učení $7 ph126979 $2 czenas 650 07
$a hodnocení žáků $7 ph120775 $2 czenas 650 07
$a pedagogická komunikace $7 ph115702 $2 czenas 655 -7
$a příručky $7 fd133209 $2 czenas 700 1-
$a Vališová, Alena, $d 1954- $7 jn20000402478 $4 aut 830 -0
$a Pedagogika (Grada) 856 41
$y Obsah $u http://toc.nkp.cz/NKC/200909/contents/nkc20091990499_1.pdf 910 $a CBA001 FMT BK
Počet záznamů: 1