Počet záznamů: 1
Marketing: principy a nástroje
SYS 0170767 LBL 01366nam-a2200385-a-4500 003 CZ-CbJVK 005 20231228105333.4 007 ta 008 071109s2007----xr-a---e-p----000-0-cze-- 015 $a cnb001761041 020 $a 978-80-86730-19-6 (brož.) 035 $a (OCoLC)190754080 040 $a ABA001 $b cze 072 -7
$a 658 $x Řízení a správa podniku $9 19 $2 Konspekt 072 -7
$a 37.016 $x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice $9 22 $2 Konspekt 080 $a 658.8 $2 MRF 080 $a (075.8) $2 MRF 100 1-
$a Koudelka, Jan $7 ola2003199596 $4 aut 245 10
$a Marketing: principy a nástroje / $c Jan Koudelka, Oldřich Vávra 250 $a Vyd. 1. 260 $a Praha : $b Vysoká škola ekonomie a managementu, $c 2007 300 $a 257 s. : $b il. ; $c 30 cm 490 1-
$a Edice učebních textů. Marketing 500 $a Terminologický slovník 504 $a Obsahuje bibliografii 650 07
$a marketing $7 ph115227 $2 czenas 655 -7
$a učebnice vysokých škol $7 fd133772 $2 czenas 700 1-
$a Vávra, Oldřich $7 ola2003201008 $4 aut 810 2-
$a Vysoká škola ekonomie a managementu. $t Edice učebních textů. $p Marketing 856 41
$y Obsah $u http://toc.nkp.cz/NKC/200711/contents/nkc20071761041_1.pdf 910 $a CBA001 FMT BK
Počet záznamů: 1