Počet záznamů: 1
SYS 0142358 LBL 00000nam-a22^^^^^3a-4500 003 CZ-CbJVK 005 20230510075937.9 007 ta 008 090605s2009----xr------------------cze-- 015 $a cnb001929881 020 $a 978-80-247-2630-4 (brož.) 035 $a (OCoLC)433002262 040 $a CBA001 $b cze 072 -7
$a 373.2/.3 $x Předškolní a primární výchova a vzdělávání $9 22 $2 Konspekt 080 $a 616.89-008.435 $2 MRF 080 $a 003.03/.09 $2 MRF 080 $a 37.016:003-028.31 $2 MRF 080 $a 159.946.4 $2 MRF 080 $a (035) $2 MRF 100 1-
$a Mlčáková, Renata, $d 1965- $7 xx0037634 $4 aut 245 10
$a Grafomotorika a počáteční psaní : $b předškolní příprava : výuka počátečního psaní : poruchy psané řeši : metodika pedagogického výzkumu / $c Renata Mlčáková 250 $a Vyd. 1. 260 $a Praha : $b Grada, $c 2009 300 $a 223 s. : $b il. 490 1-
$a Pedagogika 504 $a Obsahuje bibliografii 520 3-
$a Učit se psát a zvládat písemnou podobu mateřštiny je pro začínající školáky nebývale obtížnou aktivitou. Při osvojování písařských dovedností se proto někteří z nich potýkají s pestrou škálou nesnází. Nabývají-li obtíže v psaní "výraznějšíhoo" charakteru a přetrvávají, mohou nepříznivě ovlivnit také úspěšnost dítěte ve škole, jeho sebedůvěru, omezit možnosti profesního zaměření i uplatnění. Je tu však ještě pedagog, který má příležitost dítěti se zdoláváním písařských obtíží pomoci a jistě ocení zbrusu novou knihu Mgr. Renaty Mlčáková, Ph.D., která se věnuje zejména klíčovým momentům ovlivňujícím počátky psaní. Seznamuje s relaxačními grafomotorickými cvičeními a uvádí některé postřehy a zkušenosti z vlastní práce se školními začátečníky. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788024726304 $2 Web obalkyknih.cz 650 07
$a grafomotorika $7 ph120600 $2 czenas 650 07
$a psaní $7 ph115938 $2 czenas 650 07
$a dysgrafie $7 ph119664 $2 czenas 655 -7
$a příručky $7 fd133209 $2 czenas 830 -0
$a Pedagogika (Grada) 910 $a CBA001 FMT BK Citace
Počet záznamů: 1