Počet záznamů: 1
Image a firemní identita
SYS 0129469 LBL 01498nam-a2200445-a-4500 003 CZ-CbJVK 005 20230313090257.7 007 ta 008 090420s2009----xr-a---f------001-0-cze-- 015 $a cnb001858863 020 $a 978-80-247-2790-5 $q (váz.) 035 $a (OCoLC)321042420 040 $a ABA001 $b cze 072 -7
$a 005 $x Management. Řízení $2 Konspekt $9 4 080 $a 005.336 $2 MRF 080 $a 005.336.6 $2 MRF 080 $a (048.8) $2 MRF 080 $a (078.7) $2 MRF 100 1-
$a Vysekalová, Jitka, $d 1941- $7 jk01151219 $4 aut 245 10
$a Image a firemní identita / $c [Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš] 250 $a 1. vyd. 260 $a Praha : $b Grada, $c 2009 300 $a 190 s. : $b barev. il. ; $c 25 cm 490 1-
$a Expert 504 $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík 520 3-
$a První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, a to včetně vytváření corporate identity ČR. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace, doc. Jitka Vysekalová a Ing. Jiří Mikeš. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, tedy firemní kultura, design, komunikace i chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se věnuje také analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k "měřeníí" image. Je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům a studentům VŠ. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788024727905 $2 Web obalkyknih.cz 650 07
$a identita organizace $7 ph180949 $2 czenas 650 07
$a image organizace $7 ph135339 $2 czenas 655 -7
$a monografie $7 fd132842 $2 czenas 655 -7
$a případové studie $7 fd133208 $2 czenas 700 1-
$a Mikeš, Jiří, $d 1942- $7 jo2002105233 $4 aut 830 -0
$a Expert (Grada) 910 $a CBA001 FMT BK
Počet záznamů: 1