Počet záznamů: 1  

Moderní management jakosti

  1. SYS0111880
    LBL
      
    00911cam^a2200289^a^4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20240222120949.3
    007
      
    ta
    008
      
    081007s2008----xr-a---e------001-0-cze--
    015
      
    $a cnb001824823
    020
      
    $a 978-80-7261-186-7 (brož.)
    035
      
    $a (OCoLC)294937590
    040
      
    $a OSA001 $b cze $d ABA001 $d CBA001
    072
    -7
    $a 005 $x Management. Řízení $2 Konspekt $9 4
    080
      
    $a 005.6 $2 MRF
    080
      
    $a (048.8) $2 MRF
    245
    00
    $a Moderní management jakosti : $b principy, postupy, metody / $c Jaroslav Nenadál ... [et al.]
    250
      
    $a Vyd. 1.
    260
      
    $a Praha : $b Management Press, $c 2008
    300
      
    $a 377 s. : $b il. ; $c 24 cm
    504
      
    $a Obsahuje bibliografie a rejstřík
    520
    3-
    $a Moderní management jakosti (podtitul Principy, postupy, metody), nová publikace Jar. Nenadála a kolektivu jeho spolupracovníků (brož., 380 str., doporučená cena 499 Kč), zkušených autorů, předních domácích odborníků v oboru managementu jakosti a pedagogů z katedry kontroly a řízení jakosti VŠB-TU Ostrava představuje přehled základních principů a koncepcí moderního managementu jakosti i klíčových aspektů této významné součásti managementu organizací. Představuje postupy, metody a nástroje využitelné v práci vrcholových manažerů, ve fázích návrhu a vývoje produktů, nakupování a spolupráce s dodavateli, při vlastní realizaci výrobků a služeb, stejně jako ve fázích spojených s dodáváním produktů zákazníkům. Průřezovými oblastmi jsou ekonomické úvahy spojené s managementem jakosti, rozvojem znalostí zaměstnanců, aplikace tzv. procesního přístupu k managementu jakosti, popis forem přezkoumávání výkonnosti systémů managementu jakosti, metodologie zlepšování, předpoklady dosahování podnikové excelentnosti a rozvojové trendy managementu jakosti. Výklad jednotlivých kapitol je doprovázen mnohými příklady dobré praxe. Zvýšený důraz autoři monografie kladou na úlohu „lidského faktoru“ a komunikace v managementu jakosti a rovněž na téma integrace systémů managementu a přechodu od managementu jakosti k jakosti managementu. Obsah i pojetí knihy tohoto špičkového autorského týmu věrně odrážejí postavení jakosti a managementu jakosti v dnešní praxi organizací z jakosti se stal doslova imperativ, který nemůže být ignorován v žádné z oblastí života. Nutnost snažit se ze všech sil o zvyšování spokojenosti všech zainteresovaných stran (zákazníků atd.) prostřednictvím naplňování náročných strategických záměrů, snižování nákladů a zlepšování výkonnosti procesů, potřeba dělat věci rychle a hned napoprvé dobře se staly konstantou, ať se nám to líbí nebo ne. Kniha, určená profesionálům v oboru managementu jakosti, pracovníkům vrcholových vedení organizací a dalším manažerům v organizační praxi, jakož i studentům vysokých a vyšších škol, tak podává ucelený pohled na problematiku moderního managementu jakosti i na možnosti, kterých v tomto směru mohou organizace různého typu a zaměření využít. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788072611867 $2 Web obalkyknih.cz
    650
    07
    $a management jakosti $7 ph115218 $2 czenas
    655
    -7
    $a monografie $7 fd132842 $2 czenas
    700
    1-
    $a Nenadál, Jaroslav, $d 1946- $7 jo2002105841 $4 aut
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.