Počet záznamů: 1  

Ohrožený druh

  1. SYS0111726
    LBL
      
    00000njm-a22^^^^^7a-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20240424001047.8
    007
      
    sd-fsngnnmmned
    008
      
    090112s2008----xr-ppnng------------cze--
    024
    1-
    $a 886973894224
    024
    3-
    $a 8869738942240
    028
    01
    $a 88697389422 $b Sony BMG Music
    040
      
    $a CBA001 $b cze
    072
    -7
    $a 784 $x Vokální hudba $9 9 $2 Konspekt
    080
      
    $a 78.03.011.26 $2 MRF
    080
      
    $a 784.4 $2 MRF
    080
      
    $a 784.7 $2 MRF
    080
      
    $a 78.036.9 $2 MRF
    080
      
    $a (086.76) $2 MRF
    100
    1-
    $a Horáček, Michal, $d 1952- $7 jn20000401037 $4 lyr
    245
    10
    $a Ohrožený druh $h [zvukový záznam] / $c Michal Horáček
    260
      
    $a [Praha] : $b Sony BMG Music, $c p2008
    300
      
    $a 1 CD (41:01) : $b digital ; $c 12 cm + $e 1 brožura
    306
      
    $a 004101
    500
      
    $a Texty písní Michal Horáček v brožuře
    505
    0-
    $a Tramtárie -- Zpráva, která všechno změní -- Jak se ten chlap na mě dívá -- Esik az esó, csendesen -- Bellissima -- Všechno je, jak má být -- Veselo k uzoufání -- V úzkých -- Závoj tkaný touhami -- Ohrožený druh
    511
    0-
    $a V podání různých interpretů
    518
      
    $a Nahráno v letech 2004-2008
    520
    3-
    $a Podívejte se do studia, kde Věra Nerušilová a Ruth Horáčková zpívají titulní píseň „Ohrožený druh“. Ženský hlas = nejtajuplnější nástroj v orchestru světa. Tušil jsem to vždycky. Ale teprve v roce 2003 mě napadlo: co kdybych se pokusil podřídit tomu nástroji celé album? Postupně jsem napsal asi dvacet příběhů. Některé na hudbu už zkomponovanou; vybral jsem si skladby, které jsem léta miloval. Většinou jsem však volil opačný postup: nejprve jsem napsal texty, a ty pak nabídl ke zhudebnění. Tak se stalo, že tentýž text dostal mnoho hudebních podob; posléze jsem jednu vybral. Na albu se proto sešla pestrá tvůrčí společnost: Petr Hapka a Paolo Conte, Jarda Traband Svoboda a Tanita Tikaram, Hana Robinson, Ivan Hlas, pánové ze skupiny Čechomor a Milan Vyskočko. Původní počet písní se za pět let práce ve studiu zúžil na polovinu; na albu jsem chtěl mít jen ty skladby, jejichž síla neumdlévala ani při pohledu přes neúprosnou lupu času. Mnohokrát mi pomohli i ti, kteří hudbu instrumentovali od pětadvacetiletého Davida Solaře po dvaasedmdesátiletého Milana Kymličku; všichni přinesli nápady a postupy tak osobité, že album dostávalo další, pro mě překvapivé vrstvy. Podobně spletitá a plná překvapení byla i cesta za interpretačním výrazem; tutéž píseň nazpívalo i sedm různých zpěvaček. Výsledkem je pásmo jako běh života: v prvním šansonu se potkáváme s dívkou teprve klopýtající přes práh dospělosti, zatímco na posledním k nám mluví dáma, která má na co vzpomínat. Nakonec to kupodivu nebyly hvězdy známé z rozhlasu a televize, ale dívky a ženy vystupující spíš na klubové scéně, kdo mě dokázal zaujmout a dojmout. A znovu mě utvrdit v původním dojmu: ženský hlas je nejtajuplnějším nástrojem v orchestru světa. Michal Horáček (září 2008) $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=0886973894224 $2 OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    650
    07
    $a populární hudba $z Česko $7 ph124352 $2 czenas
    650
    -7
    $a populární písně $7 ph124354 $2 czenas
    650
    -7
    $a jazz $7 ph121330 $2 czenas
    655
    -7
    $a písně $7 fd133162 $2 czenas
    655
    -4
    $a šansony
    655
    -7
    $a kompaktní disky $7 fd201991 $2 czenas
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.