Počet záznamů: 1
Brand management
SYS 0101544 LBL 08983nam^a2200493^a^4500 003 CZ-CbJVK 005 20231228105320.1 007 ta 008 071108s2007----xr-a---e-f----001-0-cze-- 015 $a cnb001762895 020 $a 978-80-251-1818-4 (váz.) 035 $a (OCoLC)228499897 040 $a BOA001 $b cze $d ABA001 041 1-
$a cze $h eng 072 -7
$a 658 $x Řízení a správa podniku $2 Konspekt $9 19 080 $a 005:658.626 $2 MRF 080 $a 658.626 $2 MRF 080 $a 658.8:005 $2 MRF 080 $a 005.21 $2 MRF 080 $a (035) $2 MRF 100 1-
$a Taylor, David, $d 1934-2013 $7 xx0028832 $4 aut 245 10
$a Brand management : $b budování značky od vize k cíli / $c David Taylor ; [překlad Vladimír Paulíny] 250 $a Vyd. 1. 260 $a Brno : $b Computer Press, $c 2007 300 $a xiii, 226 s. : $b il. ; $c 24 cm 490 1-
$a Praxe manažera 500 $a Přeloženo z angličtiny 500 $a Obálkový podnázev: řízení značky 500 $a Obsahuje rejstřík 520 3-
$a Kniha přináší shrnutí toho, na co je potřeba se soustředit a čemu se vyhnout při tvorbě a řízení obchodních značek. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788025118184 $2 SKAT - Souborný katalog 650 07
$a řízení značky $7 ph205089 $2 czenas 650 07
$a obchodní značky $7 ph166532 $2 czenas 650 07
$a marketingový management $7 ph115229 $2 czenas 650 07
$a strategický management $7 ph116291 $2 czenas 655 -7
$a příručky $7 fd133209 $2 czenas 765 0-
$t Brand vision $9 Česky 830 -0
$a Praxe manažera (Computer Press) 910 $a CBA001 FMT BK
Počet záznamů: 1