Počet záznamů: 1  

Největší představitelé marketingu

  1. SYS0101513
    LBL
      
    06838nam^a2200349^a^4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20240420210859.5
    007
      
    ta
    008
      
    060814s2006----xr-----e-f----001-0-cze--
    015
      
    $a cnb001685461
    020
      
    $a 80-251-1013-3 (brož.)
    035
      
    $a (OCoLC)78544356
    040
      
    $a BOA001 $b cze $d ABA001
    041
    1-
    $a cze $h eng
    072
    -7
    $a 658 $x Řízení a správa podniku $2 Konspekt $9 4
    080
      
    $a 658.8 $2 MRF
    080
      
    $a 658.8:005 $2 MRF
    080
      
    $a (035) $2 MRF
    100
    1-
    $a Kermally, Sultan $7 mzk2006354206 $4 aut
    245
    10
    $a Největší představitelé marketingu : $b jejich hlavní myšlenky, názory a díla : [Peter Drucker, Michael Porter, Tom Peters, Igor Ansoff, Theodore Levitt, Philip Kotler a další] / $c Sultan Kermally ; [překlad Vilém Jungmann]
    250
      
    $a Vyd. 2.
    260
      
    $a Brno : $b Computer Press, $c 2006
    300
      
    $a xii, 104 s. ; $c 23 cm
    500
      
    $a Přeloženo z angličtiny?
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    520
    3-
    $a Poznejte největší marketingové guru - jejich myšlenky, názory či filozofie! Zajímá vás, jací jsou největší marketingoví myslitelé? Kdo z nich přišel s jakou filozofií či koncepcí, kdo objevil jakou zákonitost, jak ji charakterizoval a jaká doporučení vyvodil pro praktický život firmy? Publikace vám nabídne následující slavná jména: Peter Drucker, Theodore Levitt, Philip Kotler, Michael Porter, Igor Ansoff, Tom Peters, Georgie Day, Jagdish Sheth, Thomas Nagle. Seznámí vás stručně s životopisy, ale především s jejich hlavními myšlenkami a stěžejními publikacemi. Dozvíte se, jakou roli každý z nich v marketingu sehrál a jaký byl jeho největší přínos. V publikaci jsou tyto osobnosti nazývány marketingovými guru. Slovo „guru“ pochází z hindského jazyka, který vznikl ze Sanskritu. Znamená učitel a průvodce duchovními záležitostmi, ale v kontextu řízení znamená uznávaný čelní představitel oboru. Guru jsou vědečtí pracovníci, myslitelé v oboru řízení, kteří měli veliký vliv na způsob, jakým se řízení praktikuje. O autorovi: Autor knihy Sultan Kermally věnoval celý svůj profesní život výuce řízení a rozvoje řízení. Prožil významnou dobu na Management Centre Europe a v Economist Group. Měl čest řídit a být „u nohou guru v oboru řízení“, jako jsou Peter Drucker, Michael Porter, Igor Ansoff, Philip Kotler, Rosabeth Moss Kanter, Garry Hamel, George Day, Tom Peters, Peter Senge, Henry Mintzberg, CK Prahalad, Jagdish Sheth a Tom Nagle. Je autorem osmi knih, z nichž dvě se věnují vědomostem v oboru řízení. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788025110133 $2 Web obalkyknih.cz
    650
    07
    $a marketing $7 ph115227 $2 czenas
    650
    07
    $a marketingový management $7 ph115229 $2 czenas
    655
    -7
    $a příručky $7 fd133209 $2 czenas
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.