Počet záznamů: 1
Největší představitelé marketingu
SYS 0101513 LBL 06838nam^a2200349^a^4500 003 CZ-CbJVK 005 20240420210859.5 007 ta 008 060814s2006----xr-----e-f----001-0-cze-- 015 $a cnb001685461 020 $a 80-251-1013-3 (brož.) 035 $a (OCoLC)78544356 040 $a BOA001 $b cze $d ABA001 041 1-
$a cze $h eng 072 -7
$a 658 $x Řízení a správa podniku $2 Konspekt $9 4 080 $a 658.8 $2 MRF 080 $a 658.8:005 $2 MRF 080 $a (035) $2 MRF 100 1-
$a Kermally, Sultan $7 mzk2006354206 $4 aut 245 10
$a Největší představitelé marketingu : $b jejich hlavní myšlenky, názory a díla : [Peter Drucker, Michael Porter, Tom Peters, Igor Ansoff, Theodore Levitt, Philip Kotler a další] / $c Sultan Kermally ; [překlad Vilém Jungmann] 250 $a Vyd. 2. 260 $a Brno : $b Computer Press, $c 2006 300 $a xii, 104 s. ; $c 23 cm 500 $a Přeloženo z angličtiny? 504 $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík 520 3-
$a Poznejte největší marketingové guru - jejich myšlenky, názory či filozofie! Zajímá vás, jací jsou největší marketingoví myslitelé? Kdo z nich přišel s jakou filozofií či koncepcí, kdo objevil jakou zákonitost, jak ji charakterizoval a jaká doporučení vyvodil pro praktický život firmy? Publikace vám nabídne následující slavná jména: Peter Drucker, Theodore Levitt, Philip Kotler, Michael Porter, Igor Ansoff, Tom Peters, Georgie Day, Jagdish Sheth, Thomas Nagle. Seznámí vás stručně s životopisy, ale především s jejich hlavními myšlenkami a stěžejními publikacemi. Dozvíte se, jakou roli každý z nich v marketingu sehrál a jaký byl jeho největší přínos. V publikaci jsou tyto osobnosti nazývány marketingovými guru. Slovo „guru“ pochází z hindského jazyka, který vznikl ze Sanskritu. Znamená učitel a průvodce duchovními záležitostmi, ale v kontextu řízení znamená uznávaný čelní představitel oboru. Guru jsou vědečtí pracovníci, myslitelé v oboru řízení, kteří měli veliký vliv na způsob, jakým se řízení praktikuje. O autorovi: Autor knihy Sultan Kermally věnoval celý svůj profesní život výuce řízení a rozvoje řízení. Prožil významnou dobu na Management Centre Europe a v Economist Group. Měl čest řídit a být „u nohou guru v oboru řízení“, jako jsou Peter Drucker, Michael Porter, Igor Ansoff, Philip Kotler, Rosabeth Moss Kanter, Garry Hamel, George Day, Tom Peters, Peter Senge, Henry Mintzberg, CK Prahalad, Jagdish Sheth a Tom Nagle. Je autorem osmi knih, z nichž dvě se věnují vědomostem v oboru řízení. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788025110133 $2 Web obalkyknih.cz 650 07
$a marketing $7 ph115227 $2 czenas 650 07
$a marketingový management $7 ph115229 $2 czenas 655 -7
$a příručky $7 fd133209 $2 czenas 910 $a CBA001 FMT BK
Počet záznamů: 1