Počet záznamů: 1
Být učitelem
SYS 0085454 LBL 01100cam^a22003377a^4500 003 CZ-CbJVK 005 20231228105311.5 007 ta 008 080307s2007----xr-----f----------0-cze-- 015 $a cnb001792429 020 $a 978-80-7290-325-2 (brož.) 040 $a ABD005 $b cze $d ABD001 $d CBA001 072 -7
$a 37.09 $x Organizace výuky a vzdělávání $2 Konspekt $9 22 080 $a (048.8) $2 MRF 080 $a 331.546:37.011.3-051 $2 MRF 080 $a 37.091.12 $2 MRF 080 $a 377.8 $2 MRF 100 1-
$a Vašutová, Jaroslava, $d 1950-2014 $7 mzk2002156746 $4 aut 245 10
$a Být učitelem : $b co by měl učitel vědět o své profesi / $c Jaroslava Vašutová 250 $a 2. přeprac. vyd. 260 $a Praha : $b Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, $c 2007 300 $a 76 s. 504 $a Obsahuje bibliografii 520 3-
$a Publikace je výrazným příspěvkem k teorii i praxi učitelské profese. Učitelství je předmětem zájmu odborníků - psychologů, sociologů i řady dalších. Vliv vzdělávacího kontextu na učitele. Definice strategických směrů a cílů EU ve vzdělávání. Seznámení s profesními činnostmi učitele. Profesní standard - norma stanovující kvality učitele požadované pro výkon profese. Model profesního chování učitele. Nejčastější potíže a chyby začínajících učitelů. Měnící se role učitelů v kurikulární reformě. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788072903252 $2 OKCZ - ANOTACE Z WEBU 650 07
$a učitelská profese $7 ph126981 $2 czenas 650 07
$a vzdělávání učitelů $7 ph158324 $2 czenas 650 07
$a profesní kompetence $7 ph136580 $2 czenas 655 -7
$a studie $7 fd133597 $2 czenas 910 $a CBA001 FMT BK
Počet záznamů: 1