Počet záznamů: 1  

Být učitelem

  1. SYS0085454
    LBL
      
    01100cam^a22003377a^4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20231228105311.5
    007
      
    ta
    008
      
    080307s2007----xr-----f----------0-cze--
    015
      
    $a cnb001792429
    020
      
    $a 978-80-7290-325-2 (brož.)
    040
      
    $a ABD005 $b cze $d ABD001 $d CBA001
    072
    -7
    $a 37.09 $x Organizace výuky a vzdělávání $2 Konspekt $9 22
    080
      
    $a (048.8) $2 MRF
    080
      
    $a 331.546:37.011.3-051 $2 MRF
    080
      
    $a 37.091.12 $2 MRF
    080
      
    $a 377.8 $2 MRF
    100
    1-
    $a Vašutová, Jaroslava, $d 1950-2014 $7 mzk2002156746 $4 aut
    245
    10
    $a Být učitelem : $b co by měl učitel vědět o své profesi / $c Jaroslava Vašutová
    250
      
    $a 2. přeprac. vyd.
    260
      
    $a Praha : $b Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, $c 2007
    300
      
    $a 76 s.
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii
    520
    3-
    $a Publikace je výrazným příspěvkem k teorii i praxi učitelské profese. Učitelství je předmětem zájmu odborníků - psychologů, sociologů i řady dalších. Vliv vzdělávacího kontextu na učitele. Definice strategických směrů a cílů EU ve vzdělávání. Seznámení s profesními činnostmi učitele. Profesní standard - norma stanovující kvality učitele požadované pro výkon profese. Model profesního chování učitele. Nejčastější potíže a chyby začínajících učitelů. Měnící se role učitelů v kurikulární reformě. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788072903252 $2 OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    650
    07
    $a učitelská profese $7 ph126981 $2 czenas
    650
    07
    $a vzdělávání učitelů $7 ph158324 $2 czenas
    650
    07
    $a profesní kompetence $7 ph136580 $2 czenas
    655
    -7
    $a studie $7 fd133597 $2 czenas
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.