Počet záznamů: 1
SYS 0078761 LBL 01290nam^a2200397^a^4500 003 CZ-CbJVK 005 20231228105306.3 007 ta 008 040726s2004----xr-a---e------001-0-cze-- 015 $a cnb001308403 020 $a 80-7261-107-0 (váz.) 035 $a (OCoLC)85098591 040 $a ABA001 $b cze 041 1-
$a cze $h eng 072 -7
$a 659 $x Reklama. Public relations. Média $2 Konspekt $9 4 080 $a 659.1 $2 MRF 080 $a 658.8:316.77 $2 MRF 080 $a (048.8) $2 MRF 100 1-
$a Zyman, Sergio $7 xx0022472 $4 aut 245 10
$a Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali / $c Sergio Zyman & Armin Brott ; [z anglického originálu ... přeložila Irena Grusová] 250 $a Vyd. 1. 260 $a Praha : $b Management Press, $c 2004 300 $a 255 s. : $b il. ; $c 25 cm 490 1-
$a Knihovna světového managementu 500 $a Dotisk r. 2006 500 $a Obsahuje rejstřík 520 3-
$a Marketingový génius, který během pěti let dokázal zvýšit tržní hodnotu firmy Coca-Cola z 56 na 193 mld. dolarů, jak jej již známe i jak jsme jej dosud neznali. Inspirující. Útočný, zábavný, přesvědčivý. Tvrdě pragmatický a přímočaře orientovaný na výsledky. Zyman ve své legendární knize ukazuje, proč tradiční "voodoo" marketing marketing, jak jsme jej dosud znali nezabírá a je mrtev a jak dělat marketing, který prodává. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788072611072 $2 Web obalkyknih.cz 650 07
$a reklama a propagace $7 ph116035 $2 czenas 650 07
$a marketingová komunikace $7 ph115228 $2 czenas 655 -7
$a studie $7 fd133597 $2 czenas 700 1-
$a Brott, Armin A. $7 xx0030629 $4 aut 765 0-
$t End of advertising as we know it $9 Česky 830 -0
$a Knihovna světového managementu 910 $a CBA001 FMT BK Citace
Počet záznamů: 1