Počet záznamů: 1  

Jak se kluci a holky učili říkat L, ĎŤŇ, CSZ, ČŠŽ, R a Ř

  1. SYS0073625
    LBL
      
    02030nam-a2200553-a-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20210602233404.4
    007
      
    ta
    008
      
    091109s2007----xr-a---b------000-m-cze--
    015
      
    $a cnb001727700
    020
      
    $a 978-80-251-1698-2 $q (brož.)
    035
      
    $a (OCoLC)480797386
    040
      
    $a ABA001 $b cze
    072
    -7
    $a 376 $x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob $2 Konspekt $9 22
    072
    -7
    $a 0/9-053.2 $x Literatura pro děti a mládež (naučná) $2 Konspekt $9 26
    080
      
    $a 316.346.32-053.4 $2 MRF
    080
      
    $a 81'233 $2 MRF
    080
      
    $a 376.1-056.264 $2 MRF
    080
      
    $a 811.162.3 $2 MRF
    080
      
    $a (0.053.2) $2 MRF
    080
      
    $a (076.1) $2 MRF
    100
    1-
    $a Pávková, Bohdana, $d 1937- $7 xx0004988 $4 aut
    245
    10
    $a Jak se kluci a holky učili říkat L, ĎŤŇ, CSZ, ČŠŽ, R a Ř : $b logopedie pro děti od 4 do 7 let / $c Bohdana Pávková
    246
    30
    $a Logopedie pro děti od 4 do 7 let
    250
      
    $a Vyd. 1.
    260
      
    $a Brno : $b Computer Press, $c 2007
    300
      
    $a 64 s. : $b il. (některé barev.) ; $c 30 cm
    490
    1-
    $a Dětská naučná edice. Předškoláci
    500
      
    $a Obálkový podnázev: domalovánky
    500
      
    $a V dotisku uveden ilustrátor Richard Šmarda
    500
      
    $a V r. 2008 dotisk
    520
    3-
    $a Publikace Jak se holky a kluci učili říkat L, ĎŤŇ, CSZ, ČŠŽ, R a Ř obsahuje: - 1) soubor her a obrázků k procvičení hlásky dělení slov na slabiky, skládání slov, tvoření slov odvozováním, rýmování, tvoření zdrobnělin, opačný význam slov... (slouží k obohacování slovní zásoby, cvičení paměti, rozvíjení fonematického sluchu, usnadňuje počáteční čtení) - 2) krátké povídky se zvýšenou frekvencí dané hlásky (lze je využít pro upevňování nově vyvozených hlásek a k napodobování modulačních faktorů řeči: rytmu, tempa, dynamiky) Vážený dospělý, oslovuji vás záměrně takto, protože nevím, zda jste rodič, prarodič, případně učitel nebo student zajímající se o kultivaci naší mateřštiny. Možná také, že máte ve své blízkosti človíčka, kterému není moc dobře rozumět a vy si děláte starosti, jak se domluví s kamarády a jak to asi zvládne ve škole. Nyní, kdy má komunikace stále větší vliv na uplatnění člověka ve společnosti a ve světě práce, chceme našim dětem i z tohoto hlediska poskytnout co nejlepší podporu. Proto jste možná sáhl po knize Bohdany Pávkové s ilustracemi Richarda Šmardy Jak se kluci a holky učili říkat L, ĎŤŇ, CSZ, ČŠŽ, R a Ř. Nebo se snad vašemu dítku zalíbila lákavá barevná obálka? Tím lépe, protože bude s tím větší chutí, s vaší pomocí, rozhýbávat mluvidla, jak se odborně říká rtům, jazyku, zubům, tedy všem částem našeho těla, které se na řeči podílejí. Nesmíme také zapomenout na zrak a sluch a samozřejmě na mozek, který vše řídí. Uvědomujeme si totiž, že pro správnou řeč nestačí jen dobře otvírat ústa a hýbat jazykem. Musíme přemýšlet o obsahu toho, co chceme sdělit a hlavně nás musí mluvení těšit. Nutíme-li dítě k mluvení, určitě je nepřimějeme ke správné řeči a ještě navíc v něm vzbudíme k řeči odpor a bohužel často i odpor k učení. Využijeme-li však doporučení a výborně, na vysoké odborné úrovni zpracované hry a cvičení významné logopedky s dlouholetou úspěšnou praxí Bohdany Pávkové, určitě se nám podaří dítě pro společnou práci získat. Ti z nás, kteří znají dřívější úspěšné publikace autorky, mi dají za pravdu, že tato nová knížka dále rozvíjí předchozí (např. Hrajeme si s řečí, 2004, Říkej si se mnou, 2005) a liší se od nich. V prvé řadě je tu příběh dětí, které si s řečí „hrají“. Ten tvoří z „logopedických cvičení“ celek, který povzbuzuje chuť dítěte v práci pokračovat. Dalším kladem je povzbuzování aktivity dítěte formou úkolů, „čtení“ obrázků a konečně naslouchání příběhům a jejich vyprávění. Autorka samozřejmě uplatnila všechny odborné zásady umožňující upevnění správné výslovnosti, rozvíjení vyjadřovacích schopností dítěte. Proto je vhodné postupovat přesně podle jejích doporučení, nespěchat, zkrátka si to s dítětem užívat a radovat se z úspěchu. Bude to pro ně jistě příjemná práce hra, protože bude mít prostor i pro dotvoření vybarvování lákavých ilustrací Richarda Šmardy. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788025116982 $2 Web obalkyknih.cz
    650
    07
    $a děti předškolního věku $7 ph119710 $2 czenas
    650
    07
    $a řečové dovednosti $7 ph128299 $2 czenas
    650
    07
    $a logopedie $7 ph117229 $2 czenas
    650
    07
    $a čeština $7 ph135292 $2 czenas
    655
    -7
    $a publikace pro děti $7 fd133156 $2 czenas
    655
    -7
    $a pracovní sešity $7 fd133116 $2 czenas
    700
    1-
    $a Šmarda, Richard, $d 1950- $7 xx0004703 $4 ill
    830
    -0
    $a Dětská naučná edice (Computer Press). $p Předškoláci
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.