Počet záznamů: 1
Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy
SYS 0032795 LBL 00000nam-a22^^^^^3a-4500 003 CZ-CbJVK 005 20230313090411.0 007 ta 008 070717s2007----xr------------------cze-- 015 $a cnb001730084 020 $a 978-80-247-1535-3 035 $a (OCoLC)316673393 040 $a CBA001 $b cze 072 -7
$a 658 $x Řízení a správa podniku $9 19 $2 Konspekt 080 $a 658.114-022.54/.55 $2 MRF 080 $a 658.8:005 $2 MRF 080 $a (035) $2 MRF 100 1-
$a Blažková, Martina, $d 1975- $7 ola2003201014 $4 aut 245 10
$a Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy / $c Martina Blažková 250 $a 1. vyd. 260 $a Praha : $b Grada Publishing, $c 2007 300 $a 278 s. 490 1-
$a Manažer 504 $a Obsahuje bibliografii a rejstřík 520 3-
$a Kniha je praktickým rádcem a průvodcem na cestě vaší firmy k úspěchu. Dozvíte se, jak může firma pomocí marketingového řízení a plánování zvýšit svůj obrat i zisk, upevnit svou pozici ve vysoce konkurenčním prostředí nebo si udržet zákazníky. Velký důraz je kladen na praktické využití poznatků a úspěšnou aplikaci předložených principů a postupů v praxi. Kniha je jedinečná tím, že se čtenář na příkladech firem aktivně vžívá do jejich situace a chápe následky jednotlivých marketingových kroků ve firemní praxi, takže je následně dokáže aplikovat ve své vlastní praxi. Marketingoví manažeři, podnikatelé a studenti v knize najdou srozumitelné a čtivé vysvětlení principů a postupů marketingového řízení a plánování, vhodných zejména pro malé a střední firmy. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788024715353 $2 Web obalkyknih.cz 650 07
$a marketingový management $7 ph115229 $2 czenas 650 07
$a malé a střední podnikání $7 ph126212 $2 czenas 655 -7
$a příručky $7 fd133209 $2 czenas 830 -0
$a Manažer 910 $a CBA001 FMT BK
Počet záznamů: 1