Počet záznamů: 1
Hry pro rozvoj emocí a komunikace
SYS 0030727 LBL 00722nam^a2200229^a^4500 003 CZ-CbJVK 005 20190917125256.4 007 ta 008 070710s2007----xr-----e------000-0-cze-- 015 $a cnb001721872 020 $a 978-80-7367-197-6 (brož.) : $c Kč 195,00 035 $a (OCoLC)188558884 040 $a ABA001 $b cze 041 1-
$a cze $h slo 072 -7
$a 37 $x Výchova a vzdělávání $9 22 $2 Konspekt 080 $a 316.77:81'42 $2 MRF 080 $a 159.942 $2 MRF 080 $a 37.091.33-026.15 $2 MRF 080 $a 37.091.33 $2 MRF 080 $a 159.923.5 $2 MRF 080 $a 37.0 $2 MRF 080 $a 316.346.32-053.5 $2 MRF 080 $a (035) $2 MRF 100 1-
$a Zelinová, Milota, $d 1943- $7 mzk2004220904 $4 aut 245 10
$a Hry pro rozvoj emocí a komunikace : $b koncepce a model tvořivě humanistické výchovy / $c Milota Zelinová ; [ze slovenštiny přeložila Jana Křížová] 250 $a Vyd. 1. 260 $a Praha : $b Portál, $c 2007 300 $a 139 s. ; $c 21 cm 504 $a Obsahuje bibliografii 520 3-
$a Kniha představuje koncepci a model tvořivě-humanistické výchovy, která vychází ze zásady, že je možné vybudovat pozitivní vztah k sobě i k ostatním. V tomto výchovném modelu stojí v centru pozornosti osobnost dítěte, jeho pocity, prožívání, vnitřní motivace, hodnotová orientace a tvořivost. V knize jsou po krátkém teoretickém úvodu, který vysvětluje principy tvořivě-humanistické výchovy, uvedeny hry a aktivity rozvíjející především mimopoznávací (nekognitivní) stránky osobnosti dítěte. Jde o hry posilující emocionalitu, motivaci, socializaci, komunikaci, autoregulaci a hodnotovou orientaci. Knihu využijí učitelé základních a středních škol, studenti pedagogických fakult a pedagogové volného času. $c okcz $2 Web obalkyknih.cz 650 07
$a děti školního věku $7 ph119714 $2 czenas 650 07
$a výchova a vzdělávání $7 ph127419 $2 czenas 650 07
$a rozvoj osobnosti $7 ph194683 $2 czenas 650 07
$a emoce $7 ph114465 $2 czenas 650 07
$a komunikační dovednosti $7 ph180925 $2 czenas 650 07
$a didaktické hry $7 ph119432 $2 czenas 650 07
$a tvořivé hry $7 ph126810 $2 czenas 655 -7
$a příručky $7 fd133209 $2 czenas 910 $a CBA001 FMT BK
Počet záznamů: 1