Počet záznamů: 1  

Zlaté časy české reklamy


  1.  Vošahlíková, Pavla, 1951-2024 - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Karolinum, 1999 - 230 s. : il. (některé barev.) ; 31 cm
    ISBN 80-7184-715-1
     reklama a propagace  dějiny reklamy
     monografie
    SignaturaB 41.006
    Umístění 659 - Propagace. Reklama
    Zlaté časy české reklamy
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněB 41.006   

    Údaje o názvuZlaté časy české reklamy / Pavla Vošahlíková
    Záhlaví-jméno Vošahlíková, Pavla, 1951-2024 (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Karolinum, 1999
    Fyz.popis230 s. : il. (některé barev.) ; 31 cm
    ISBN80-7184-715-1
    Číslo nár. bibl.cnb000770696
    PoznámkyNěmecké resumé. Poznámky
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a rejstřík
    Předmět.hesla reklama a propagace - Česko * dějiny reklamy
    Forma, žánr monografie
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT 659.1 , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru659 - Propagace. Reklama
    Druh dok.KNIHY
    Zlaté časy české reklamy
    Publikace o originálním světě české reklamy před první světovou válkou. Na pozadí celkové modernizace české společnosti po pádu Bachova absolutismu autorka popisuje vítězné tažení reklamy českou společností. Popisuje postupnou proměnu vzhledu obchodů, převratný nástup výkladní skříně a obchodních domů, rozmach placené reklamy v tisku, podíl nové techniky na rozvoji reklamy a její podíl na velkých výstavách prezentujících rozvoj českého průmyslu na konci 19. století. Autorka věnuje velkou pozornost i specifickému vývoji reklamních plakátů, sloganů či spotřebních obalů. Reprezentativní kniha s velkým množstvím obrazové dokumentace. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.