Počet záznamů: 1
Vošahlíková, Pavla, 1951-2024 - Autor
Vyd. 1. - Praha : Karolinum, 1999 - 230 s. : il. (některé barev.) ; 31 cm
ISBN 80-7184-715-1
reklama a propagace dějiny reklamy
monografieSignatura B 41.006 Umístění 659 - Propagace. Reklama Údaje o názvu Zlaté časy české reklamy / Pavla Vošahlíková Záhlaví-jméno Vošahlíková, Pavla, 1951-2024 (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : Karolinum, 1999 Fyz.popis 230 s. : il. (některé barev.) ; 31 cm ISBN 80-7184-715-1 Číslo nár. bibl. cnb000770696 Poznámky Německé resumé. Poznámky Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a rejstřík Předmět.hesla reklama a propagace - Česko * dějiny reklamy Forma, žánr monografie Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 659.1 , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 659 - Propagace. Reklama Druh dok. KNIHY Publikace o originálním světě české reklamy před první světovou válkou. Na pozadí celkové modernizace české společnosti po pádu Bachova absolutismu autorka popisuje vítězné tažení reklamy českou společností. Popisuje postupnou proměnu vzhledu obchodů, převratný nástup výkladní skříně a obchodních domů, rozmach placené reklamy v tisku, podíl nové techniky na rozvoji reklamy a její podíl na velkých výstavách prezentujících rozvoj českého průmyslu na konci 19. století. Autorka věnuje velkou pozornost i specifickému vývoji reklamních plakátů, sloganů či spotřebních obalů. Reprezentativní kniha s velkým množstvím obrazové dokumentace. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1