Počet záznamů: 1
Základy marketingu
Dědková, Jaroslava, 1967- - Autor
Vyd. 2. - Liberec : Technická univerzita, 2001 - 115 s.
ISBN 80-7083-530-3
Studijní texty pro distanční studium
Honzáková, Iveta, - Jiná role
marketing
učebnice vysokých školSignatura S 27.803/2 Umístění Údaje o názvu Základy marketingu. (2. sešit) / Jaroslava Dědková, Iveta Honzáková Záhlaví-jméno Dědková, Jaroslava, 1967- (Autor) Údaje o vydání Vyd. 2. Vyd.údaje Liberec : Technická univerzita, 2001 Fyz.popis 115 s. ISBN 80-7083-530-3 Edice Studijní texty pro distanční studium Poznámky Nad názvem: Technická univerzita v Liberci. Hospodářská fakulta. Katedra marketingu Dal.odpovědnost Honzáková, Iveta, 1967- (Jiná role)
Dal.odpovědnost Technická univerzita v Liberci. Katedra marketingu (Jiná role)
Předmět.hesla marketing Forma, žánr učebnice vysokých škol MDT 339.1 , 658.8 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Načítání…
Počet záznamů: 1