Počet záznamů: 1
Základy marketingu
Hesková, Marie, 1948- - Autor
1. vyd. - V Českých Budějovicích : Jihočeská univerzita, Zemědělská fakulta, 2004 - 94 s. : il. ; 29 cm + 1 CD-ROM
ISBN 80-7040-719-0
marketing
učebnice vysokých školSignatura S 31.092 Umístění Údaje o názvu Základy marketingu : teorie, řešené příklady a grafická podpora : studijní pomůcka vhodná pro distanční formy studia / Marie Hesková a kol. Záhlaví-jméno Hesková, Marie, 1948- (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje V Českých Budějovicích : Jihočeská univerzita, Zemědělská fakulta, 2004 Fyz.popis 94 s. : il. ; 29 cm + 1 CD-ROM ISBN 80-7040-719-0 Číslo nár. bibl. cnb001582269 Poznámky Anglicko-český terminologický a výkladový slovník. 150 výt. Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografie Předmět.hesla marketing Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 658 - Řízení a správa podniku 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 658.8 , 339.138 , (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Načítání…
Počet záznamů: 1