Počet záznamů: 1
Základy marketingu
Vaculík, Josef, 1938-2013 - Autor
Vyd. 3. - Pardubice : Univerzita Pardubice, 2004 - 273 s. : il. ; 30 cm
ISBN 80-7194-700-8 (brož.)
marketing
učebnice vysokých školSignatura S 30.823 Umístění Údaje o názvu Základy marketingu / Josef Vaculík Záhlaví-jméno Vaculík, Josef, 1938-2013 (Autor) Údaje o vydání Vyd. 3. Vyd.údaje Pardubice : Univerzita Pardubice, 2004 Fyz.popis 273 s. : il. ; 30 cm ISBN 80-7194-700-8 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb001498174 Poznámky Nad názvem: Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní. Určeno pro posluchače Fakulty ekonomicko-správní Univerzity Pardubice Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Dal.odpovědnost Univerzita Pardubice. Ekonomicko-správní fakulta (Jiná role)
Předmět.hesla marketing Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 339.1 , 658.8 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Načítání…
Počet záznamů: 1