Počet záznamů: 1
Základy marketingu
Sekot, Aleš, 1947- - Autor
Brno : Paido, 2002 - 55 s.
ISBN 80-7315-019-0
Charvát, Michal, - Jiná role
marketing
příručkySignatura C 305.009 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Údaje o názvu Základy marketingu / Aleš Sekot, Michal Charvát Záhlaví-jméno Sekot, Aleš, 1947- (Autor) Vyd.údaje Brno : Paido, 2002 Fyz.popis 55 s. ISBN 80-7315-019-0 Číslo nár. bibl. cnb001124542 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Dal.odpovědnost Charvát, Michal, 1943-2020 (Jiná role)
Předmět.hesla marketing Forma, žánr příručky MDT 339.1 , 658.8 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Učební text si úvodem všímá sociálních dimenzí transformace probíhající v širším rámci „postkapitalistické“ společnosti a zdůrazňuje její rozhodující lidský zdroj spočívající v produktivitě práce kvalifikovaného, vzdělaného a pracovně flexibilního pracovníka přístupného novým impulzům informačního věku světa znalostí. Relevantní dopady na řídící procesy jsou diskutovány na pozadí marketingové komunikace. Pozornost je věnována základním charakteristikám a trendům současného marketingu včetně prezentace osvědčených zásad, dále tématům jako public relations, reklama ap. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBUNačítání…
Počet záznamů: 1