Počet záznamů: 1  

Základy marketingu

  1. SYSm0338728
    LBL
      
    00000nam-a22^^^^^3a-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20201022064224.3
    007
      
    ta
    008
      
    020628s2002----xr------------------cze--
    015
      
    $a cnb001124542
    020
      
    $a 80-7315-019-0
    035
      
    $a (OCoLC)51192403
    040
      
    $a CBA001 $b cze
    080
      
    $a 339.1 $2 MRF
    080
      
    $a 658.8 $2 MRF
    100
    1-
    $a Sekot, Aleš, $d 1947- $7 xx0002596 $4 aut
    245
    10
    $a Základy marketingu / $c Aleš Sekot, Michal Charvát
    260
      
    $a Brno : $b Paido, $c 2002
    300
      
    $a 55 s.
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii
    520
    3-
    $a Učební text si úvodem všímá sociálních dimenzí transformace probíhající v širším rámci „postkapitalistické“ společnosti a zdůrazňuje její rozhodující lidský zdroj spočívající v produktivitě práce kvalifikovaného, vzdělaného a pracovně flexibilního pracovníka přístupného novým impulzům informačního věku světa znalostí. Relevantní dopady na řídící procesy jsou diskutovány na pozadí marketingové komunikace. Pozornost je věnována základním charakteristikám a trendům současného marketingu včetně prezentace osvědčených zásad, dále tématům jako public relations, reklama ap. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788073150198 $2 OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    650
    -7
    $a marketing $7 ph115227 $2 czenas
    655
    -7
    $a příručky $7 fd133209 $2 czenas
    700
    1-
    $a Charvát, Michal, $d 1943-2020 $7 xx0002569 $4 oth
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.