Počet záznamů: 1
Základy marketingu
SYS m0338728 LBL 00000nam-a22^^^^^3a-4500 003 CZ-CbJVK 005 20201022064224.3 007 ta 008 020628s2002----xr------------------cze-- 015 $a cnb001124542 020 $a 80-7315-019-0 035 $a (OCoLC)51192403 040 $a CBA001 $b cze 080 $a 339.1 $2 MRF 080 $a 658.8 $2 MRF 100 1-
$a Sekot, Aleš, $d 1947- $7 xx0002596 $4 aut 245 10
$a Základy marketingu / $c Aleš Sekot, Michal Charvát 260 $a Brno : $b Paido, $c 2002 300 $a 55 s. 504 $a Obsahuje bibliografii 520 3-
$a Učební text si úvodem všímá sociálních dimenzí transformace probíhající v širším rámci „postkapitalistické“ společnosti a zdůrazňuje její rozhodující lidský zdroj spočívající v produktivitě práce kvalifikovaného, vzdělaného a pracovně flexibilního pracovníka přístupného novým impulzům informačního věku světa znalostí. Relevantní dopady na řídící procesy jsou diskutovány na pozadí marketingové komunikace. Pozornost je věnována základním charakteristikám a trendům současného marketingu včetně prezentace osvědčených zásad, dále tématům jako public relations, reklama ap. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788073150198 $2 OKCZ - ANOTACE Z WEBU 650 -7
$a marketing $7 ph115227 $2 czenas 655 -7
$a příručky $7 fd133209 $2 czenas 700 1-
$a Charvát, Michal, $d 1943-2020 $7 xx0002569 $4 oth 910 $a CBA001 FMT BK
Počet záznamů: 1