Počet záznamů: 1
Vytváření didaktických dovedností učitele
SYS m0327777 LBL 00000nam-a22^^^^^3a-4500 003 CZ-CbJVK 005 20231108101835.2 007 ta 008 011128s1969----xr------------------cze-- 015 $a cnb000451537 035 $a (OCoLC)42116068 040 $a CBA001 $b cze 100 1-
$a Maciaszek, Maksymilian, $d 1913-1997 $7 xx0083189 $4 aut 245 10
$a Vytváření didaktických dovedností učitele 250 $a Vyd. 1. 260 $a Praha : $b Státní pedagogické nakladatelství, $c 1969 300 $a 243 s. 490 1-
$a Kruh přátel pedagogické literatury 490 1-
$a Pedagogická teorie a praxe 504 $a Obsahuje bibliografii a rejstřík 520 3-
$a Polský pedagog se zabývá pedeutologií, tj. teorií učitelského vzdělání, ale zajímá jej prvořadě vlastní učitelská praxe. Rozeznává schematický a modifikační stupeň dovedností, druhý je mu základem pedagogického umění.Následuje pak obšírný výklad experimentálního řešení problému dovedností. Odmítá rutinérskou techniku jako způsob výuky a přiklání se k pojetí tvůrčí schopnosti rozvíjet postup vyučování podle různorodých proměnlivých situací. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?oclc=(OCoLC)42116068&nbn=cnb000451537 $2 NKP 830 -0
$a Kruh přátel pedagogické literatury 830 -0
$a Pedagogická teorie a praxe 856 41
$u http://krameriusndk.nkp.cz/search/handle/uuid:08d6b270-3a6a-11e4-8e0d-005056827e51 $3 DNNT $x DNNTO $y Digitalizovaný dokument 910 $a CBA001 FMT BK
Počet záznamů: 1