Počet záznamů: 1  

Vytváření didaktických dovedností učitele

  1. SYSm0327777
    LBL
      
    00000nam-a22^^^^^3a-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20231108101835.2
    007
      
    ta
    008
      
    011128s1969----xr------------------cze--
    015
      
    $a cnb000451537
    035
      
    $a (OCoLC)42116068
    040
      
    $a CBA001 $b cze
    100
    1-
    $a Maciaszek, Maksymilian, $d 1913-1997 $7 xx0083189 $4 aut
    245
    10
    $a Vytváření didaktických dovedností učitele
    250
      
    $a Vyd. 1.
    260
      
    $a Praha : $b Státní pedagogické nakladatelství, $c 1969
    300
      
    $a 243 s.
    490
    1-
    $a Kruh přátel pedagogické literatury
    490
    1-
    $a Pedagogická teorie a praxe
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii a rejstřík
    520
    3-
    $a Polský pedagog se zabývá pedeutologií, tj. teorií učitelského vzdělání, ale zajímá jej prvořadě vlastní učitelská praxe. Rozeznává schematický a modifikační stupeň dovedností, druhý je mu základem pedagogického umění.Následuje pak obšírný výklad experimentálního řešení problému dovedností. Odmítá rutinérskou techniku jako způsob výuky a přiklání se k pojetí tvůrčí schopnosti rozvíjet postup vyučování podle různorodých proměnlivých situací. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?oclc=(OCoLC)42116068&nbn=cnb000451537 $2 NKP
    830
    -0
    $a Kruh přátel pedagogické literatury
    830
    -0
    $a Pedagogická teorie a praxe
    856
    41
    $u http://krameriusndk.nkp.cz/search/handle/uuid:08d6b270-3a6a-11e4-8e0d-005056827e51 $3 DNNT $x DNNTO $y Digitalizovaný dokument
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.