Počet záznamů: 1  

Učitel a problémový žák

  1. SYSm0304512
    LBL
      
    04803nam-a2201141-a-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20240529223810.6
    007
      
    ta
    008
      
    041216s2005----xr-----e-f----000-0-cze--
    015
      
    $a cnb001493313
    020
      
    $a 80-7178-907-0 $q (brož.) : $c Kč 187,00
    035
      
    $a (OCoLC)85125137
    040
      
    $a ABA001 $b cze
    041
    1-
    $a cze $h fre
    072
    -7
    $a 37.09 $x Organizace výuky a vzdělávání $2 Konspekt $9 22
    080
      
    $a 37.064.2 $2 MRF
    080
      
    $a 373.3.011.3-052-056.49 $2 MRF
    080
      
    $a 316.772.4:37 $2 MRF
    080
      
    $a 37.091.321 $2 MRF
    080
      
    $a 37.064 $2 MRF
    080
      
    $a 377.8 $2 MRF
    080
      
    $a (035) $2 MRF
    100
    1-
    $a Auger, Marie-Thérese $7 mzk2005272840 $4 aut
    245
    10
    $a Učitel a problémový žák : $b strategie pro řešení problémů s kázní a učením / $c Marie-Thérèse Auger, Christiane Boucharlat ; [z francouzského originálu ... přeložila Lucie Hučínová]
    250
      
    $a Vyd. 1.
    260
      
    $a Praha : $b Portál, $c 2005
    300
      
    $a 121 s. ; $c 23 cm
    490
    1-
    $a Pedagogická praxe
    504
      
    $a Obsahuje bibliografické odkazy
    520
    3-
    $a Autoři vycházejí z vlastních výchovných zkušeností a předkládají také syntézu zkušeností stovek vyučujících, u kterých prováděli průzkumy. Tyto průzkumy byly zaměřeny na metody práce se žáky považovanými za obtížné zvladatelné. Zaznamenali a utřídili zkušenosti mnoha vyučujících, jejichž výchovný přístup k takovým žákům byl úspěšný, a názory odborných autorů zabývajících se způsoby jednání a výchovou. Cílem autorů knihy je osvětlit vyučujícím psychologické a sociální příčiny chování a skupin žáků ve škole a ukázat, že mnozí vyučující se setkávají se stejnými problémy a dokážou je překonávat. Podávají přehled metod, které si mohou vyučující osvojit pro lepší komunikaci s těžko zvladatelnými žáky. Kniha je psána velmi přehledně a jako doplněk jsou uvedeny příklady cvičení, které jsou součástí školení a seminářů, pořádaných autory v rámci dalšího vzdělávání učitelů. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788071789079 $2 Web obalkyknih.cz
    650
    07
    $a učitel a žák $7 ph126980 $2 czenas
    650
    07
    $a problémoví žáci $7 ph274386 $2 czenas
    650
    07
    $a pedagogická komunikace $7 ph115702 $2 czenas
    650
    07
    $a pedagogické dovednosti $7 ph157201 $2 czenas
    650
    07
    $a klima školy $7 ph249611 $2 czenas
    650
    07
    $a vzdělávání učitelů $7 ph158324 $2 czenas
    655
    -7
    $a příručky $7 fd133209 $2 czenas
    700
    1-
    $a Boucharlat, Christiane $7 mzk2005272841 $4 aut
    765
    0-
    $t Élèves "difficiles", profs en difficulté $9 Česky
    830
    -0
    $a Pedagogická praxe (Portál)
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.