Počet záznamů: 1
Stuchlík, Petr - Autor
1. vyd. - Praha : Grada, 2002 - 226 s. : il. ; 23 cm
ISBN 80-247-0201-0
Manažer
Dvořáček, Martin - Autor
internet internetová reklama
příručkySignatura C 303.450 Umístění 659 - Propagace. Reklama Údaje o názvu Reklama na Internetu / Petr Stuchlík, Martin Dvořáček Záhlaví-jméno Stuchlík, Petr (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada, 2002 Fyz.popis 226 s. : il. ; 23 cm ISBN 80-247-0201-0 Číslo nár. bibl. cnb001088398 Edice Manažer Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a rejstřík Dal.odpovědnost Dvořáček, Martin (Autor)
Předmět.hesla internet * internetová reklama Forma, žánr příručky Konspekt 004.7 - Počítačové sítě MDT 004.738.5 , 659.19 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 659 - Propagace. Reklama Druh dok. KNIHY Publikace navazuje na velmi úspěšnou knihu stejných autorů "Marketing na Internetu". Tentokrát popisují autoři podrobněji a více do hloubky problematiku on line reklamy, jejího plánování, vyhodnocování, měření dopadu a účinnosti, přehled pojmů, definic a nástrojů reklamního působení, zasvěcený výklad reklamních trendů v této oblasti. Kniha je určena především manažerům, mediálním plánovačům a nákupčím reklamy, provozovatelům on line služeb, mediálním pracovníkům, marketingovým manažerům a ředitelům. Podává přehled mediálních egentur působících v České republice pro reklamu na Internetu, stejně jako přehled nejdůležitějších pojmů, definic, metod měření apod. pro on line reklamu. Součástí knihy je rozsáhlá faktografická příloha a velké množství grafů, tabulek a ukázek www stránek Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1