$a Vysekalová, Jitka, $d 1941- $7 jk01151219 $4 aut
245
10
$a Reklama : $b jak dělat reklamu / $c Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš
260
$a Praha : $b Grada, $c 2003
300
$a 122 s. : $b il.
490
1-
$a Poradce pro praxi
504
$a Obsahuje bibliografii a rejstřík
520
3-
$a Jak vytvořt tu správnou reklamu; jak využívat obrazy, slova, barvy; jak připravit účinnou reklmaní kampaň; jak vybrat vhodná média; jak zjistit, zda vaše reklama působí tak, jak chcete a na koho chcete; jak si v případě potřeby vybrat reklamní agenturu; které zákony a jak ovlivňují reklamu; nejdůležitější čísla a adresy reklamního trhu. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788024705576 $2 OKCZ - ANOTACE Z WEBU
650
07
$a reklama a propagace $7 ph116035 $2 czenas
655
-7
$a příručky $7 fd133209 $2 czenas
700
1-
$a Mikeš, Jiří, $d 1942- $7 jo2002105233 $4 oth
830
-0
$a Poradce pro praxi
910
$a CBA001
FMT
BK
Citace
Počet záznamů: 1
Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom
jak používáme cookies.