Počet záznamů: 1
SYS m0235743 LBL 01680cam-a2200493-a-4500 003 CZ-CbJVK 005 20240325081513.5 007 ta 008 040216s2004----xr-a---e------001-0-cze-- 015 $a cnb001295835 020 $a 80-247-0393-9 $q (váz.) 035 $a (OCoLC)56870119 040 $a BOA001 $b cze $d ABA001 072 -7
$a 366 $x Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele $2 Konspekt $9 18 080 $a 366-05 $2 MRF 080 $a 159.9 $2 MRF 080 $a 366.1 $2 MRF 080 $a 339.138 $2 MRF 080 $a 366.5 $2 MRF 080 $a (035) $2 MRF 100 1-
$a Vysekalová, Jitka, $d 1941- $7 jk01151219 $4 aut 245 10
$a Psychologie spotřebitele : $b jak zákazníci nakupují / $c Jitka Vysekalová 250 $a 1. vyd. 260 $a Praha : $b Grada, $c 2004 300 $a 283 s. : $b il. ; $c 24 cm 490 1-
$a Manažer 504 $a Obsahuje bibliografii a rejstřík 520 3-
$a Publikace renomované autorky přináší praktické poznatky k jednomu z ústředních témat marketingu a prodeje - jak lidé nakupují. Autorka objasňuje otázky jako: Můžeme lidem na celém světě nabízet stejné věci stejným způsobem? Proč dávají lidé přednost určité značce šamponu, když ta druhá má stejné složení a je levnější? Jaký význam má při rozhodování cena a co je „přiměřená cena“? Kniha je určena nejen marketingovým manažerům a specialistům, ale i těm čtenářům, kteří se chtějí zorientovat ve vlastní roli spotřebitele - k textu je připojen i „malý kurz sebeobrany spotřebitele“. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788024703930 $2 SKAT - Souborný katalog 650 07
$a marketing $7 ph115227 $2 czenas 650 07
$a ochrana spotřebitele $7 ph123665 $2 czenas 650 07
$a spotřebitelé $x psychologické aspekty $7 ph125967 $2 czenas 650 07
$a spotřebitelské chování $7 ph125966 $2 czenas 653 0-
$a psychologie spotřebitele 655 -7
$a příručky $7 fd133209 $2 czenas 830 -0
$a Manažer 910 $a CBA001 FMT BK Citace
Počet záznamů: 1