Počet záznamů: 1  

Psychologie inteligence


  1.  Piaget, Jean, 1896-1980 - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Státní pedagogické nakladatelství, n.p., 1966 - 147 s. ; 21 cm
    ISBN (Váz.)
    Knižnice psychologické literatury
     myšlení  poznávání  inteligence (schopnost)  psychologie
     studie
    SignaturaC 59.019
    Umístění 159.95 - Myšlení. Tvořivost. Paměť. Pozornost
    Psychologie inteligence
    InfoRETRO-CATALOGUING - SHORT RECORD
    Title statementHlubotisk
    Main entry-name Lutterer, Vladimír, 1935- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Státní pedagogické nakladatelství, n.p., 1988
    Phys.des.1 sv.
    National bibl. num.cnb000042366
    Another responsib. Čepelák, Ladislav, 1924-2000 (Other)
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníC 59.019 v1   
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníC 59.019 v3   

    InfoRETRO-CATALOGUING - SHORT RECORD
    Title statementPsychologie inteligence / J. Piaget ; [z francouzského originálu ... přeložil František Jiránek]
    Main entry-name Piaget, Jean, 1896-1980 (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Státní pedagogické nakladatelství, n.p., 1966
    Phys.des.147 s. ; 21 cm
    ISBN(Váz.)
    National bibl. num.cnb000129450
    Edition Knižnice psychologické literatury
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Subj. Headings myšlení * poznávání * inteligence (schopnost) * psychologie
    Form, Genre studie
    Conspect159.95 - Vyšší duševní procesy
    UDC 159.955 , 159.95 , 159.9 , 159.956.2 , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru159.95 - Myšlení. Tvořivost. Paměť. Pozornost
    Document kindBOOKS
    Psychologie inteligence
    Vědecká práce světově proslulého genetického psychologa přináší kritický rozbor hlavních psychologických teorií myšlení, vymezuje vztahy mezi myšlením, vnímáním a zvykem. Podává přesnou analýzu myšlenkových operací a formuluje inteligenci jako strukturu, která vtiskuje určité formy kontaktům mezi subjektem a objekty okolí. Studie není určena jen odborným psychologům a filozofům, ale i pedagogům, neboť zahrnuje cenné poznatky o vývojových souvislostech mezi předmětnou a představovou činností, konkrétním myšlením a myšlením abstraktním. Zdroj anotace: Národní knihovna ČR
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.