Počet záznamů: 1  

Proč děti neprospívají

  1. SYSm0225681
    LBL
      
    00000nam-a22^^^^^3a-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20250410141311.6
    007
      
    ta
    008
      
    050816s1994----xr------------------cze--
    015
      
    $a cnb000092769
    020
      
    $a 80-901662-4-5
    035
      
    $a (OCoLC)36613114
    040
      
    $a CBA001 $b cze
    041
    1-
    $a cze $h eng
    072
    -7
    $a 37.09 $x Organizace výuky a vzdělávání $9 22 $2 Konspekt
    080
      
    $a 159.922.7 $2 MRF
    080
      
    $a 37.091.212.7-026.516 $2 MRF
    080
      
    $a 371.212.72 $2 MRF
    080
      
    $a 37.091.26 $2 MRF
    080
      
    $a 159.953.5 $2 MRF
    080
      
    $a 159.92 $2 MRF
    080
      
    $a 37.091.3 $2 MRF
    080
      
    $a 373.3 $2 MRF
    100
    1-
    $a Holt, John Caldwell, $d 1923-1985 $7 xx0001906 $4 aut
    245
    10
    $a Proč děti neprospívají / $c John Holt ; [z anglického originálu ... přeložil Jiří Tůma]
    250
      
    $a Vyd. 1.
    260
      
    $a Praha : $b Agentura Strom, $c 1994
    300
      
    $a 156 s.
    504
      
    $a Obsahuje bibliografické odkazy
    520
    3-
    $a První vydání této knihy vyšlo ve Spojených státech v roce 1964, rozšířené a doplněné vydání v roce 1982. Více než milion prodaných výtisků v polovině šedesátých let a pozdější překlady do patnácti jazyků svědčí o tom, že základní téma této knihy strach, nejistota a obavy, které děti prožívají ve školách, a důsledky, jaké to má na jejich schopnosti a ochotu učit se se dotýká nejen obrovského množství rodičů a učitelů v anglicky mluvících zemích, ale je nesmírně aktuální i v našich podmínkách. Kniha je rozdělena do pěti kapitol. První kapitola s názvem Strategie popisuje způsoby, jakými se děti vyrovnávají s požadavky, které na ně škola klade. Druhá kapitola Strach a neúspěch se zabývá působením strachu a pocitů selhání na psychiku dětí a třetí rozsáhlá kapitola Skutečné vzdělání zkoumá rozdíly mezi tím, co děti ,,mají umět” a tím, co je opravdu zajímá a znají ve skutečnosti. Čtvrtá kapitola Jak školy selhávají analyzuje způsoby, kterými školy podporují negativní dopady zavedeného způsobu výuky na žáky a v závěrečném Shrnutí se autor snaží formulovat obecné závěry vyplývající z předchozích kapitol. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788090166240 $2 OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    650
    -7
    $a psychologie dítěte $7 ph117256 $2 czenas
    650
    -7
    $a učení $7 ph126979 $2 czenas
    650
    -7
    $a školní prospěch $7 ph127814 $2 czenas
    650
    -7
    $a školní neúspěšnost $7 ph874391 $2 czenas
    655
    -7
    $a příručky $7 fd133209 $2 czenas
    765
    0-
    $t How children fail $9 Česky
    856
    41
    $u http://krameriusndk.nkp.cz/search/handle/uuid:068398f0-24f3-11e7-9efd-005056827e52 $3 DNNT $x DNNTO $y Digitalizovaný dokument
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.