Počet záznamů: 1
Praktický marketing
James, Hilary A. - Autor
1. vyd. - [S.l.] : TIPPA, 1991 - 119 s. : obr., formuláře ; 23 cm
ISBN 80-900370-7-0
Knihovna Průmyslového žurnáluSignatura C 271.507 Umístění Info *RETROKATALOGIZACE - ZKRÁCENÝ ZÁZNAM* Údaje o názvu Praktický marketing = Practical Marketing Souběž.n. Practical Marketing Záhlaví-jméno James, Hilary A. (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje [S.l.] : TIPPA, 1991 Fyz.popis 119 s. : obr., formuláře ; 23 cm ISBN 80-900370-7-0 Číslo nár. bibl. cnb000063937 Edice Knihovna Průmyslového žurnálu Poznámky Anglicko-čes. slovníček nejdůležitějších výrazů. - Souběž. angl. a čes. text. - Ilustr. tit. list. - 10000 výt. Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština ; angličtina Druh dok. KNIHY Příručka obsahuje hlavní zásady moderního marketingu. Zdroj anotace: Národní knihovna ČRNačítání…
Počet záznamů: 1