Počet záznamů: 1  

Použití operativně pátracích prostředků k získání důkazů pro trestní řízení

  1. SYSm0217743
    LBL
      
    02142cam-a2200505-a-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20200827090236.3
    007
      
    ta
    008
      
    050301s2004----xr-----f------100-0-cze--
    015
      
    $a cnb001493465
    020
      
    $a 80-7251-170-X $q (brož.)
    035
      
    $a (OCoLC)85132228
    040
      
    $a BOA001 $b cze $d ABA001
    041
    0-
    $a cze $a slo
    072
    -7
    $a 343 $x Trestní právo $2 Konspekt $9 16
    080
      
    $a 343.982 $2 MRF
    080
      
    $a 343.13 $2 MRF
    080
      
    $a (062.534) $2 MRF
    111
    2-
    $a Použití operativně pátracích prostředků k získání důkazů pro trestní řízení $d (2004 : $c Praha, Česko) $7 olak2005266813
    245
    10
    $a Použití operativně pátracích prostředků k získání důkazů pro trestní řízení : $b sborník příspěvků z mezinárodního semináře uskutečněného na Policejní akademii ČR dne 2. listopadu 2004 / $c editor Štefan Hundák
    250
      
    $a Vyd. 1.
    260
      
    $a Praha : $b Policejní akademie České republiky, $c 2004
    300
      
    $a 162 s. ; $c 21 cm
    500
      
    $a 100 výt.
    500
      
    $a Na obálce nad názvem: Policejní akademie České republiky, Katedra kriminální, cizinecké a pohraniční policie
    504
      
    $a Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
    546
      
    $a Část. slovenský text
    650
    07
    $a operativně pátrací prostředky $7 ph288773 $2 czenas
    650
    07
    $a trestní řízení $7 ph116482 $2 czenas
    655
    -7
    $a sborníky konferencí $7 fd133333 $2 czenas
    700
    1-
    $a Hundák, Štefan $7 mzk2005272977 $4 edt
    710
    2-
    $a Policejní akademie České republiky. $b Katedra kriminální, cizinecké a pohraniční policie $7 ko2002159772
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.